۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
شریعتمداری:

برخی مسؤلان مثل پینوکیو پشت سرهم از گربه نره آمریکا و روباه مکار انگلیس فریب می‌خورند

مدیر مسئول روزنامه کیهان به برنامه دولت برای اجرای تحریم‌های غرب در داخل کشور با توافق FATF واکنش نشان داد.
کد خبر : ۳۲۱۱۸۱
صراط: مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به برنامه دولت برای اجرای تحریم‌های غرب در داخل کشور با توافق FATF گفت: برخی از مسؤلان مثل پینوکیو پشت سرهم از گربه نره آمریکا و روباه مکار انگلیس فریب می‌خورند.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان، در گفت و گو با فارس با اشاره به برنامه دولت برای اجرای تحریم‌های غرب در داخل کشور با توافق FATF اظهار داشت: برخی از مسؤلان مثل پینوکیو پشت سرهم از گربه نره آمریکا و روباه مکار انگلیس فریب می‌خورند.

شریعتمداری تاکید کرد: با اینکه مسئولان می‌بینند دستاورد برجام «تقریبا هیچ» بوده است ولی FATF را هم می‌‌پذیرند، این یعنی دوباره سکه نقد خود را به گربه نره و روباه مکار می‌دهند تا برایشان بکارد و درخت سکه‌های طلا به بار بیاورد.

وی یادآور شد: نتیجه این عملکرد این است که هم از برنج مازندران محروم می‌شوند و هم از خرمای بغداد.

 افشا و انتشار متن نامه‌های چند بانک کشور خطاب به برخی قرارگاه و موسسات مرتبط با نهادهای نظامی و امنیتی کشور مبنی بر عدم ارائه خدمات بانکی به آنها به دلیل قرار گرفتن در لیست تحریم های غرب و پذیرش FATF توسط دولت یازدهم، تلنگری جدی به جامعه استقلال طلب و عزت مدار ایران وارد کرد.

شاید در بادی امر این موضوع طنزآلود به نظر برسد اما حقیقت دارد که برای اجرایی شدن اکشن پلن AFTF به زودی نهادهای اصلی دفاعی و امنیتی کشور از جمله وزارت دفاع، وزارت اطلاعات، سپاه ، ارتش و حتی صدا و سیما مشمول تحریم بانک های داخل کشور قرار خواهند گرفت.
نظرات بینندگان
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
۹
۳
..........بر ادبیاتت