۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

احمد پورمخبر: دستفروشی به من گفت تو فقط با پولدارها عکس می اندازی!

با احمد پورمخبر بازیگر کهنسال سال سینمای ایران که با انتشار یک کلیپ در فضای مجازی و انتقاد او به مسئولین صدا و سیما به خاطر شرایط بد مالی اش خبر ساز شد هم صحبت شدیم و توضیحات ایشان در مورد اتفاقات پیش از کلیپ و شرایط زندگی اش را پرسیدیم .
کد خبر : ۳۲۱۹۳۸
صراط: با احمد پورمخبر بازیگر کهنسال سال سینمای ایران که با انتشار یک کلیپ در فضای مجازی و انتقاد او به مسئولین صدا و سیما به خاطر شرایط بد مالی اش خبر ساز شد هم صحبت شدیم و توضیحات ایشان در مورد اتفاقات پیش از کلیپ و شرایط زندگی اش را پرسیدیم .

به گزارش راه نو، احمد پورمخبر بازیگر کهنسال سال سینمای ایران که با انتشار یک کلیپ در فضای مجازی و انتقاد او به مسئولین صدا و سیما به خاطر شرایط بد مالی اش خبر ساز شد هم صحبت شدیم و توضیحات ایشان در مورد اتفاقات پیش از کلیپ و شرایط زندگی اش را پرسیدیم که متن این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

از شما ویدیویی منتشر شد که مردم را نگران کرد و در آن شما از وضعیت بد مالی و جسمی خود ابراز نگرانی کردید در مورد آن کلیپ برای ما توضیح دهید؟
خدا روشکر الان وضعیتم خوب است اما مریض شدم و توانایی انجام کار را ندارم به تازگی هم فشار خونم بالا رفت و سر از بیمارستان در آوردم. در آن ویدیو من افراد پشت دوربین را نمی شناختم و چون بعد از مصرف دارو با آن دو نفر صحبت کردم حال خوبی نداشتم و زیاد متوجه صحبت هایم نبودم، من بازنشسته ام و حقوق بازنشتگی از ارتش می گیرم و خدا رو شکر مشکلی بابت گذران زندگی ندارم.

الان موضوعی وجود دارد که شما را ناراحت کرده باشد؟
همین که من به این گفت و گو دعوت شدم که توضیح بدهم که من سلامت هستم و مشکلی ندارم ناراحتم می کند.


از شما تصاویری در حال دستفروشی منتشر شد و در ادامه آمد که شما برای گرفتن سلفی با هر نفر مبلغ 5 هزار تومان دریافت می کنید؟
این چه حرفی است من با همه عکس می اندازم، فقیر و پولدار ندارد، دستفروشی به من گفت تو فقط با پولدارها عکس می اندازی! کنار او نشستم و عکس انداختم بعد آن ماجرا پیش آمد که من برای هر عکس سلفی 5 هزار تومان می گیرم یا دستفروشی می کنم.

شما در شبکه اجتماعی و به خصوص اینستاگرام فعالیت می کنید، این شبکه را پسرتان به روز رسانی می کند؟
صفحه شخصی ام در اینستاگرام را خودم به روز می کنم و از این شکل ارتباط با هواداران بسیار راضی ام.

در ویکی پدیا آمده است شما باجناق عباس قادری هستید آیا این موضوع صحت دارد؟
بله اما او یک زمان به آمریکا می رود و می آید برای ما خطرناک است که با او در ارتباط باشیم ولی او را به شدت دوست دارم.

شما معروف تر هستید یا عباس قادری؟
مردم همه مرا می شناسند ولی اگر صدای قادری یا یساری را بشنوند چهره او را نمی شناسند.

20 سال حضور در سینما چه طور گذشت؟
در ایام جوانی روزگار بیشتر با ما همراه بود و بیشتر در کارها حضور داشتم اما روزگار و بالا رفتن سن باعث شده کم کار شویم، سن که بالا برود شرایط جسمی دیگر اجازه نمی دهد این ها را شما اضافه کنید به اینکه دیگر کسی هم پیگیر من نبود و تلفنم به آن شکل زنگ نمی خورد این شد که امروز کم کار شدم.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز