۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

اضافه وزن برای مهاجم آرژانتینی دردسرساز شد

باشگاه دوم شهر تورین برای اینکه مهاجم آرژانتینی خود را که چند کیلو اضافه وزن دارد، هشدار و به او مهلتی کوتاه برای رساندن خودش به وزن ایده‌آل داده است.
کد خبر : ۳۲۳۴۹۵
صراط: باشگاه دوم شهر تورین برای اینکه مهاجم آرژانتینی خود را که چند کیلو اضافه وزن دارد، هشدار و به او مهلتی کوتاه برای رساندن خودش به وزن ایده‌آل داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یک روز پس از ابراز نارضایتی سینیشا میهایلوویچ، سرمربی تیم فوتبال تورینو از وضعیت جسمانی مکسی لوپس، حالا این باشگاه برای مهاجم آرژانتینی‌اش اولتیماتومی جهت کم کردن اضافه وزنش تعیین کرده است.

میهایلوویچ در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز (یکشنبه) تیمش برابر امپولی، مکسی لوپس را چاق خطاب کرد و گفت او طوری می‌دود که انگار یک ماشین لباسشویی را پشت خود حمل می‌کند. او همچنین گفت که اگر مکسی لوپس وزنش را کاهش ندهد، در بازی‌های بعدی تورینو به میدان نخواهد رفت.

اکنون سایت کالچونیوز 24، گزارش کرده است که باشگاه تورینو قصد دارد تهدید سرمربی صرب خود را عملی کند و به همین دلیل به لوپس جهت سوزاندن چربی‌های اضافه‌اش، اولتیماتوم داده است.

طبق ادعای این سایت، تورینو به مهاجم 32 ساله‌اش هفت هفته زمان داده است که هفت کیلو اضافه وزنش را از بین ببرد و اگر در هر یک از این هفته‌ها یک کیلو از وزنش را کم نکند، دوباره اجازه رفتن به میدان را نخواهد داشت.

مکسی لوپس در دو بازی از سه بازی اخیر تورینو در فصل جدید سری A به میدان رفته است اما او در بازی امروز تیمش برابر امپولی حضور نخواهد داشت.