۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

توضیحات ناطق نوری درباره «عبور از روحانی»

ناطق نوری جزئیات از دیدار اخیر خود با حامیان دولت درباره عبور از روحانی را تشریح کرد.
کد خبر : ۳۲۳۶۵۱
توضیحات ناطق نوری درباره «عبور از روحانی»
صراط: ناطق نوری جزئیات از دیدار اخیر خود با حامیان دولت درباره عبور از روحانی را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه جشن غدیر که در مجتمع توانبخشی هلال احمر برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی رسانه‌ها از دیدار شما با آقای روحانی و بیان نکاتی از این جلسه خبر داده‌ بودند، گفت: یک جمله‌ای اخیراً از بنده نقل شده که گویا بعداً تحلیل‌هایی به آن اضافه شده و هم موافقین و مخالفین بنده درباره آن اظهار نظر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این نقل از بنده جعل و ساختگی است و بنده رسماً آن را تکذیب می‌کنم، تصریح کرد: اخیراً به نقل از من این جمله را گفته‌اند که عده‌ای نزد بنده آمده‌ و  به آنها گفته‌ام غیر از روحانی فرد دیگری را انتخاب کنید که این حرف بی ‌ربطی است.

ناطق نوری افزود:گروهی نزد بنده آمدند و نظر دیگری داشتند؛ به آنها گفتم که از اینجا بیرون می‌روید این حرفتان را دیگر تکرار نکنید و اگر شما خود را طرفدار آقای روحانی می‌دانید از ایشان دفاع و حمایت کنید.

اخیراً روزنامه نزدیک به هاشمی رفسنجانی به نقل از بابک آذرباد نایب‌ رئیس جبهه اصلاح‌طلبان به دیدار برخی اعضای این جبهه با ناطق نوری اشاره و به نقل از وی نوشته بود که کاندیداتوری تنهای روحانی ریسک است.

وی در ادامه با تاکید بر این که بنده به غیر از آقای روحانی کسی را در ذهن ندارم، گفت: بنده نیز نسبت به آقای روحانی هم نظر موافق دارم و هم دوست بنده هستند و عملکرد ایشان را نیز موفق می‌دانم. انشاالله نیز در صحنه حضور خواهند داشت.