۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
شوک و سکوت مرگبار

حامیان رییس‌جمهور سابق در آمپاس/ چرا نزدیکان احمدی‌نژاد درباره دیدار او با رهبر انقلاب سکوت کرده‌اند؟

در چند روز اخیر، پاتوق های هواداران احمدی نژاد در فضای مجازی نیز در سکوتی عمیق فرورفته و هیچ بارقه ای از امید در آنها دیده نمی شود. احتمالا امید این حامیان رییس جمهور سابق، به اظهارنظری از سوی شخص احمدی نژاد و یا نزدیکان اوست.
کد خبر : ۳۲۳۹۶۴
صراط: پس از انتشار اخبار غیررسمی از عدم موافقت رهبر معظم انقلاب با کاندیداتوری محمود احمدی نژاد در انتخابات 96، حامیان رییس جمهور سابق کشورمان در شوک عمیقی فرورفته اند.

به گزارش صراط، در روزهای اخیر، هیچ یک از حامیان شناسنامه دار احمدی نژاد درباره سرنوشت کاندیداتوری او با قاطعیت اظهارنظر نکرده اند. در این بین البته یکی دو اظهارنظر لرزان در فضای مجازی منتشر شد که هدف آن ایجاد تردید درباره اصل ماجرای مخالفت رهبر معظم انقلاب با کاندیداتوری احمدی نژاد بود اما وزنه طرف دیگر سنگین تر بود، به گونه ای که هیچ یک از این اظهارنظرها به اندازه متن منتسب به عباس امیری فر، رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت سابق مورد توجه قرار نگرفت.

متن مذکور، پرونده کاندیداتوری احمدی نژاد را بسته و ختم سفرهای استانی او را نیز اعلام کرده و یادآور شده بود که در صورت کاندیداتوری رییس دولت های نهم و دهم، 10 عضو شورای نگهبان با تایید صلاحیت او مخالفت خواهند کرد.

پس از انتشار این متن، فضای یاس و دلسردی در میان هواداران احمدی نژاد گسترده تر شد و هیچ خبر یا اظهارنظر دیگری نتوانست حتی ذره ای این فضا بشکند.

در چند روز اخیر، پاتوق های هواداران احمدی نژاد در فضای مجازی نیز در سکوتی عمیق فرورفته و هیچ بارقه ای از امید در آنها دیده نمی شود. احتمالا امید این حامیان رییس جمهور سابق، به اظهارنظری از سوی شخص احمدی نژاد و یا نزدیکان اوست.

اما مشکل اصلی اینجاست که نزدیکان احمدی نژاد نیز هنوز نتوانسته اند به یک روایت واحد از ماجرای دیدار احمدی نژاد با رهبر معظم انقلاب برسند. ترس اصلی آنها از این است که یک اظهارنظر جدید چه بسا اوضاع را از حالت فعلی هم وخیم تر کند. به طور مثال، تایید دیدار مذکور یا تکذیب انجام آن بی تردید واکنش هایی را در پی خواهد داشت؛ همچنین اظهارنظر درباره محتوای دیدار و آنچه درباره موضع رهبر انقلاب پیرامون کاندیداتوری احمدی نژاد منتشر شده نیز، واکنش های تندتری را در پی خواهد داشت.

به این ترتیب معلوم نیست سرنوشت رییس جمهور سابق کشور که در ماه های اخیر سفرهای استانی خود را دو رقمی هم کرده چه خواهد شد و تصمیم نهایی او برای انتخاباتی که پیش از آغاز او را در آزمون ولایت پذیری قرار داده چیست؛ آزمونی که به اعتقاد بسیاری از اصولگرایان، احمدی نژاد در سال 90 و در دوره خانه نشینی 11 روزه در آن باخته بود.
نظرات بینندگان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۷۹
۲۱
.
در خانه اگر کس است یک حرف بس است!


رهبری:

حرف بنده را فقط از خود من بشنوید؛ منصوبین ما اگر حرفی میزنند نظر شخصی خودشان است نه نظر رهبری؛ انتظار نداشته باشید هر کسی حرفی زد من تکذیب کنم

20/4/94
__________________________________
یادتون رفته هاشمی میخواست کاندید بشه و شایعه راه انداختند که نظر رهبری مساعد است نسبت به ورود هاشمی؟؟؟؟

رهبری گفتند صحبت های خصوصی شان با مسئولین،هیچ فرقی با صحبت های عمومی شان ندارد !
در سخنرانی عید نوروز سال 92 هم اعلام کرده بودند،نه به کسی میگویند بیایید، نه به کسی میگویند نیاید !!
________________________________

بی شرفی و وقاحت رو از حد گذراندید پفیـــــــــــوز های راه ضلال !

این تیکه استخونی که رییس قلدر پرت میکنه براتون چه ارزشی داره؟؟؟؟ که اینقدر دم تکون میدید؟؟؟؟

__________________________________
یه حرف بزنم، ختم کلام:

احمدی نژاد هم نذارید بیاد ، ارزوی ریاس جمهوری رو به دل قالی باف و لاریجانی و جلیلی خواهیم گذاشت !

انتخاب مون شیفت پیدا میکنه روی روحانی و باهاش حال کنید !
والسلام !
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
وای دلم برات . شده بود چند سال بود نبودی ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
حمید
|
United States of America
|
۱۶:۰۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۵۵
۱۴
صراط خداوکیلی چراازرونمیری مطلبی روکه دیروزدرهمین زمینه نوشتی روکه همه خوندن وجوابت روازمردم گرفتی چرااظهارنظرهای مردمی رونشون ندادی؟چی رومیخای ثابت کنی جتی اون خبرگزاری اصلاح طلب به تویی که ادعای ولایی بودن روداری شرف دارن لااقل اظهارنظرمخالفشون رونشون میدن مطمعن باش اگه مجبوربشیم پای صندوق رای بیاییم به اون اصلاح طلبهارای میدیم ولی به شمادروغگوهاهرگز میدونی چرا؟چون اونااگه دین ندارن آزاده مردن ولی شمانه دین دارین ونه آزاده مردید
سشیثلا
|
United States of America
ظاهرا مسئولین صراط کینه ای از احمدی نژاد دارند که از خاتمی ندارند و اصلا هم نظر مخاطابشون ارزش نداره وقتی میبین که اکثرا طرفدار احمدی نژادند چرا اینجوری میکنی نمیدونم ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۱۱
۳۲
دولت پاک و ولایت مدار میشه باور کرد حتی یک درصد به ولایت مداری ایشان ٫ راستی رئیس دولت پاک دست رئیس جمهور برزیل به همراه همسرش به جرم فساد اقتصادی دستگیر و درحال محاکمه است رقم اختلاس هم اصلا در قد و قوراه اختلاس های شما نیست ٫ ادعای مسلمانی و دین داری هم ندارند و فقط به حکم قانونی محاکمه میشن خط قرمز در اون جایگاهی ندارد ( حتما داستان حضرت علی (ع) و برادرش از سهم خواهی ناچیز از بیت المال را شنیده ای که حضرت چه جوابی دادند ٫ نه کسی رو فتنه گر و خس و خاشاک خطاب کرد فقط به وظیفه دینی خود عمل کرد) ما هم شیعه علی هستیم در هیچ کجای مذهب شیعه به جز عدول از خط ولایت خط قرمزی وجود نداشت ٫ براستی شما هم چنین کردی که دوباره ادعای ریاست بر شیعیان علی داری !!!!!!!!!!! اگر چنین است قط یک بار رسما اعلام که حاضری محاکمه بشی تا باورت راحت تر باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۴۶
۱۳
صراط .......... نخور واست خوب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ادبیات محمودی ، خخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۲۲
۴۸
سکوت کردند چون در این فکر هستند که از رهبری عبور کنند یا نه.
این مثلا ولایتمداران سالهاست تشنه قدرت و ثروت هستند و از هیچ راهی برای رسیدن به هدف ابایی ندارند
حافظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۴۰
۲۰
این خبر کذب است . صراط کذاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۴۰
۱۵
خود رهبری در مورد ورود افراد به انتخابات در سال 92 فرمودند که من نمیگوییم فلانی بیایید یا فلانی نیایید چرا این سخن رهبری رو گوش نمیکنید و به دروغ برای رهبری هزینه درست میکند چون اگر تکذیب شود میگوییند دیدی رهبری طرفداری کرد اگر مثل الان همه ساکت میگن دیدی باز رهبری دخالت کرد و..........
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۴۲
۶۲
تنها فتنه گر اصلی سال ۸۸ محمود فتنه هست باید محاکمه علنی بشه و به سزای اعمالش برسه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فتنه 88 فتنه اکــبــر بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بخواب عزیزم بخواب دیربیدارشدی قطار رفت افرین
سشیثلا
|
Iran (Islamic Republic of)
پس موسوی و کروبی وهاشمی و خاتمی و ... همه انقلابی بودن
طرفدار احمدي نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۳۵
۱۵
حالا فرض كنيد كه ما توي آمپاس رفتيم ؛ خوب كه چي؟ طبيعي است كه منتظر صحت و سقم ادعا مي مانيم . اگر سخن امام بود همراه با احمدي نژاد مي گوييم سمعنا و اطعنا .
اما اگر درست نبود ، درست مثل سال ارديبهشت سال 90 از آزمون سربلند بيرون مياييم ؛ آن هم مستند به كلام امام خامنه اي مدظله العالي .
اين بهتره ؟ يا رفتار كساني كه نامه رو از دفتر رهبري كش مي رند؟ در ملاقات هاي خصوصي ايشان فالگوش مي ايستند؟ در برابر صريح سخنان امام كه فرمود حرف رسانه هاي بيگانه مبني بر اين كه رييس جمهور حرف رهبري را گوش نكرده ، حرف بي پايه و اساس است و داخلي ها نبايد به آن دامن بزنند، هنوز دارند ادعاي كذب خودشان را تكرار مي كنند؟
اين بهتره يا معلوم شدن آن كه اصل و اساس ماجراي جريان انحرافي شان توليد مستقيم جناب استوانه بوده؟
آره داداش صراطي ؛ دراين آزمون هم مثل قبلي ها معلوم شد ولي فقيه ما احمدي نژادي ها ، آيت الله العظمي امام سيد علي خامنه اي است ، و ولي فقيه شما طيفي گسترده از هاشمي رفسنجاني تا آيت الله مصباح يزدي و آيت الله وحيد خراساني ؛ و در آينده نه چندان دور معلوم خواهد شد كه در اصل ولي فقيه شما .......................................... است .
خدا را شكر كه در آزمون هاي ولايتمداري ما ، در لسان مقام عظماي ولايت روسفيد شده ايم .
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۱۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۵۲
۳۰
بهتر از احمدی نژاد وجود نداره فعلاً، احمدی نژاد بیاد هم یه عده اشرافی و قدرت طلب نمیزارن به جامعه خدمت بکنه... احمدی نیاد انتخابات ارزش شرکت کردن نداره
صراط فاز تو چیه؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۸
۲
من اگه به احمدی نژاد رأی بدم، البته به شرط بودن ایشون در انتخابات، فقط به دو دلیله: یکیش رو نمی گم، ولی همه می دونن و همین الان هم سرش دعواست و دومی اهمیتی که دولت ایشون بویژه این اواخر به مسئله ملیت و سنت ها داد که البته از سایه سریه آقای مشایی بود، والا 1000 تا دلیل داشتم که به ایشون رأی ندم، اولیش هم همینکه با پول های مملکت چکار کرد!
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۶
۸
سلام. دوستان بنده به عنوان کسی که دو دوره به احمدی نژاد رای دادم باز هم به ایشان رای میدهم انهم احمدی نژاد بدون مشایی . ولی الان برای بنده احمدی نژاد بدون مشایی یک شرط دیگر نیز پیدا کرده نه تنها بنده بلکه خیلی از دوستان و افراد ولایت مدار.
انهم اینکه حرف عده ای درست است که رهبری میگوید هر کس از قول من حرف بزند تکذیبیه نمیدهد ولی اینرا نیز گفته اند در ادامه که به خود فرد تذکر میدهند که مطلب را تکذیب کنند چرا این قسمت را نمیگویید . فی الحال انچه که مسلم است رای اقای احمدی نژاد بر اساس مردم ولایت مدار بالاست اعم از افراد با پوشش کامل و ناقص و قومیت های مذهبی که بر خلاف تمامی نا مشترکات ، مشترک شان رهبری است الان همگی منتظر تکذیب فرد ادعا کننده این موضوع هستند یا تکذیب این موضوع از جناب اقای احمدی نژاد . به هر حال اگر رهبری تکذیب نمیکند به قول شما ، جناب احمدی نژاد که به چنین جلسه ای نرفته اند و حضرت اقا هم چنین چیزی به ایشان نگفته اند تکذیب کند ایشان که میتواند. مسیله مسیله ی کوچکی نیست دوستان احساسی برخورد نکنند چرا که اگر نهی صورت گرفته بدون هیچ قید و شرطی جز مصلحت برای خود احمدی نژاد و ملت ایران نیست بهتر است کمی در این مورد با صبر و حوصله جلو رویم و منتظر روشن شدن مسیله باشیم و بدانیم سکوت از طرف فرد منتشر کننده و اقای احمدی نژاد مهر تاییدی است بر این قضیه و اینرا نیز بدانیم کسی با علی است که اگر خلاف عقیده و نظرش از او شنید بی هیچ اغماض و نظری و شرطی و تفسیری بپذیرد این آزمون ولایت است و گرنه چه تفاوتی مارا با کوفیان که برای هر سخن علی تفسیرها می آوردند و بدان گونه که خود می فهمیدند عمل میکردند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۱۴
۸
مردم مخصوصا نیروهای ارزشی او را دوست دارند.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۸
۲
صراط به نظر شما اگر میر حسین ان رفتار را در سال 88 نشان نداده بود و اولا کاندید نشده بود و دوما نتیجه انتخابات را با اخلاق پذیرفته بود ایا الان بجای روحانی رییس جمهور نبود !!!؟
احمدی نژاد ثابت کرده ارادتش به رهبری ارادت واقعی است نه کاسب کارانه پس مطمئن باشید اگر عدم مصلحت بازگشت احمدی نژاد در این دوره اگر صحت هم داشته باشد او باید به ان عمل کند قطعا مقام معظم رهبری صلاح ایشان را بهتر می دانند اما مساله مهم این است که در صورتی که این اتفاق رخ دهد اتفاقا شما باید از این به بعد واقعا نگران باشید چرا که تنها بهانه و توهم شما یعنی عدم ولایت پذیری که سالهاست بر روی ان مثلا مانور می کنید دود شده به هوا می رود تصور کنید که احمدی نژاد سال 1400به پشتوانه بزرگترین امتحان پس داده شده از حیث ولایت پذیری چه جایگاهی را در بین انقلابیون و برو بچه های ارزشی خواهد داشت !!!؟ خداییش شما که اسم خودتونو سیاستمدار گذاشتین یه کم دورتر از دماغتون رو هم می بینید یا فقط می گید دم را غنیمت شمار !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۹
۳
حالا تو چرا دارب خودتو ..... میکنی؟؟
بر فرضم احمدی نژاد کاندید نشه فک کردید شما پیروژ می شوید . مردم از دروغ های امثال شما خسته شده اند
امیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۱۰
۴
همه دارند در پازل هاشمی بازی می کنند تخریب احمدی نژاد در این حد وسیع با مدیریت حاشمی صورت می گیرد.
یاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۹
۲
شما صراطی ها و امثال شما متوجه نیستید که دارید دل جوانان ناامید رو به درد میارید.رضایت توده ها مهمتر از رضایت خواص است.برگردید.امیدوارم از این کارهایتان دست بردارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۱۳
۲
چه ايشون بياد يا نياد برگه ي راي من احمدي نزاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۱۱
۰
عزیزانم چرا متوجه نمی شوید این سایت داره برای صاحبانش به این شکل ها نظر سنجی میکنه!اینها جیره خوره لاریجانی هستند و برای او داءما فرش قرمز پهن کرده اند! از غذا اشتباه نکنید اینها همان هایی هستند که در داخل چوب لای چرخ دولت گذاشتند! احمدی نژاد هیچی برای این کشور نداشت همین بس که در اخرین روزها فیلم برادران لاریجانی رو در مجلس پخش کرد و خود او و دارو دسته اش تمام شدند!و حتی جرات شرکت در انتخابات را پیدا نکردند، حالا به نوعی به دنبال انتقام از او هستند،به انتظار ان روزی که او را از ریاست مجلس هم به دور بیاندازند و سرنوشت هاشمی نصیبش شود،
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۱۲
۳
صراط از خدا بترس ویاور مظلومان را تخریب نکن
جانم فدای احمدی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۱۰
۵
اگر احمدی نژاد نیاد من ضد انقلاب میشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
۴
۰
شما طرفدار این هستی یا ان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۱۱
۵
دکتر احمدی نژاد قلب همه مستضعفان منتظریم او نیاد مردم انگار روحشان به دکتر وصل است درغیراینصورت دنیا نباشه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۵
۱۳
احمدی نژاد بیاد خیلی خوبه
چون باید جوابگو 8 سال ریاست جمهوریش باشه
و با یک رای 5 ملیونی خیلی از حوادث 88 رو میشه.به عنوان یک اصلاحطلب ارزو می کنم خریت کنه و بیاد تو انتخابات
من انقلابی ام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۴ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۶
۰
چرا بی بصیرتی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۱۲
۱
اگه فکر کردی با این مزخرفات به جلیلی رای میدیم کور خوندی
خالد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۹
۴
احمدی نژاد بیاد یانیاد چیزی از محبوبیت او کاسته نمیشود نزد مردم . اما شما ... چه می کنید روز جزا را . بروید ... ... آنجا ... می سوزد .
اصولگرای منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۵
۱۳
احمدی نژاد و تفکر احمدی نژاد فقط دم از ولایتمداری میزنند ولی در عمل کاملا مخالف نظر رهبری هستن،تجربه هشت ساله ثابت کرده
اگر احمدی نژاد پذیرفت و تو 96 نیومد با وجود مخالفت آقا من اسمم رو عوض میکنم ،احمدی نژاد اختلال روانی داره ،من روانشناسی خوندم و اختلال روانی رو در ایشون به وضوح میبینم
علی
|
Germany
|
۰۹:۴۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۷
۱۴
حامیان احمدی نژاد مشتی بیسواد و نادان و نون به نرخ روز خور هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۱۳
۱
قابل توجه صراط لاریجانی!!اینکه خواهشا از این پس دست از دودوزه بازی دست بردارید و مستقیما از روحانی حمایت کنید که بعید به نظر میرسد این کار را بکنید ودست از شیطنت و تفرقه بین اصولگرایان دست بردارید
taroatapikatma
|
-
|
۱۰:۱۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۷
۰
خدایا
این مملکت را از دست اراذل و اوباش محافظت بفرما
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۸
۲
اگر رهبری به ایشان چیزی گفته باشه مشخص خواهد شد و با شناختی که ار دکتر داریم ایشون تابع نظر رهبری است و اگه رهبری مصلحت نداند ما هم هم تابع محض ولی فقیه هستیم عین احمدی نژاد...به هر حال منتظر میمانیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۱۱
۱
صراط یک دولت با تمام توان سه سال است خادم ملت را تخریب میکند نتیجه اش عکس شد وگرنه نوچه دالتونها هستید اصلا کسی حساب نمیبرد
مبارز دلتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۱۰
۱
اما نظر سنجی ها هنوز هم میگه احمدی نژاد از رقبای دیگرش جلوتر هست من شخصا دو دوره به آقای احمدی نژاد رای دادم اما به دلایلی فعلا قصد ندارم به او رای دهم اما با همه این اوصاف و در شرایطی که دولت دروغگوی فعلی انگشت کوچیکه خدمت رسانی به مردم نسبت به دولت قبل را هم دارا نیست اینگونه تحلیل های شما که بعید هم نیست که حاکی از بغض های شخصی شما نباشد درست نیست. با این گونه تحلیل های بچه گانه فرصت را در اختیار رقبا قرار می دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۱۲
۲
به قول حاح محمود:

از برای شفای هر روزه
آب بریز قسمتی که میسوزه
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۳
۱۳
ایشالله محاکمه علنی محمود رو به زودی ببینیم.زندگی جوونها را سیاه کرد.لعنت خدا بر مسببین وضع بد مردم
توحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۶
۰
بسم الله...
اینم یک سبک از کارر رسانه ای هستش
امین ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۷
۰
سلام
افسوس می خورم از نحوه گفتار و رفتار کسانی مثل شما گرچه از شما این گونه برخوردها سزاست. چون که از آموزه و ارزش های ناب اسلامی و بصیرت انقلابی فقط پوسته اش را دیده اید. وا عجبا اصلا شما فکر کرده اید که با این حرفهاتون آب به آسیاب کی و چه کسانی می ریزید؟
افسوس که جهل امثال شما علی ها را در طول تاریخ خانه نشین کرده است.
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۶
۱۵
احمدی فساد
فقیر مولا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۱۳
۱
صراط جان
قبول کن دیگه اصول گراها جای گاهی بین مردم ندارن و خودشونم اینو میدونن
احمدی نژاد هم بارها گفته من اصول گرا نیستم اونا هم حرصشون گرفته و این حرفارو در میارن
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
۳
۱۳
الحمدالله که نمیاد