۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

«ربوده شده» ظرف 2 روز 40 میلیونی شد

با اضافه شدن دو فیلم به اکران سینماها هم اینک بیش از 10 فیلم در سینماهای تهران به نمایش درآمده و ظرف دو روز گذشته با توجه به بازگشایی مدارس فروش سینماها با افت مواجه شد.
کد خبر : ۳۲۴۲۹۹
صراط: با اضافه شدن دو فیلم به اکران سینماها هم اینک بیش از 10 فیلم در سینماهای تهران به نمایش درآمده و ظرف دو روز گذشته با توجه به بازگشایی مدارس فروش سینماها با افت مواجه شد.

به گزارش فارس، با تصمیم شورای صنفی نمایش فیلم های «ربوده شده» و «اروند» در سینماها به نمایش درآمد. در هفته دفاع مقدس متاسفانه فیلم «اروند» تنها 6 سالن سینما در اختیار دارد در حالی که این فیلم به موضوع 175 شهید غواص می پردازد اما هنوز نتوانسته سالن های بیشتری برای نمایش در اختیار بگیرد.

حبیب اسماعیلی مدیر عامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود گفت: فیلم سینمایی «ناردون» همچنان به خوبی با مخاطب همراه شده و تاکنون به فروش 3 میلیارد و 700 میلیون تومان رسیده است. فیلم «دزد و پری» هم به فروش 880 میلیون تومان دست یافت.

وی درباره فروش «رفقای خوب» توضیح داد: امیدواریم در روزهای آتی با فروش بهتری مواجه شود با توجه به تیزرهایی که از تلویزیون در حال پخش است مخاطب برای دیدن فیلم ترغیب شود. فیلم تاکنون به فروش 17 میلیون تومان دست یافته است.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: فیلم سینمایی «فروشنده» در کمتر  از یک ماه با فروش 8 میلیارد و 100 میلیون تومان روبرو شد و فیلم «لانتوری» به فروش 6 میلیارد و 250 میلیون تومان دست یافت.

جواد نوروز بیگی مدیرعامل دفتر پخش قاب آسمان گفت: فیلم «ربوده شده» ظرف دو روز به فروش 40 میلیون تومان دست یافت.

مهدی صباغ زاده مدیرعامل دفتر پخش نیمروز فیلم گفت: متاسفانه همه در حرف از سینمای دفاع مقدس صحبت می کنند اما در عمل فیلم «اروند» که درباره شهدای غواص است تنها 6 سالن در اختیار دارد و هنوز نتوانسته در سالن های بیشتری اکران شود فیلم به فروش 10 میلیون تومان ظرف دو روز دست یافته است.

بنابراین گزارش، براساس فروش مکانیزه فیلم سینمایی «من» به فروش 1 میلیارد و 776 میلیون و 220 هزار و 700 تومان، «سایه های موازی» به فروش 25 میلیون و 203 هزار تومان دست یافته است.