۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

فیسبوک صفحات فلسطینی ها را بست

شبکه فیسبوک در اقدامی همسو با دشمن صهیونیستی ده ها صفحه حامی مقاومت فلسطین از جمله صفحات حامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" را حذف کرد.
کد خبر : ۳۲۴۳۱۳
صراط: شبکه فیسبوک در اقدامی همسو با دشمن صهیونیستی ده ها صفحه حامی مقاومت فلسطین از جمله صفحات حامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" را حذف کرد.

به گزارش العالم، شبکه فیسبوک در ساعت های گذشته صفحات زیادی از جمله صفحه شخصی شبکه "فلسطین للحوار" و ده ها شبکه دیگر که بیشتر آن ها متعلق به حماس در کرانه باختری بودند را مسدود کرد. در میان صفحه های مسدود شده، صفحات شخصی شماری از شخصیت ها و فعالان مقاومت نیز دیده می شود.

فیسبوک همچنین صفحه شخصی پایگاه خبری امامه، صفحه فراکسیون اسلامی دانشگاه های نجاح، بیرزیت، قدس، الخلیل، پلی تکنیک، دانشگاه آمریکایی، خضوری، بیت لحم، دانشگاه الاهلی و دانشکده دار المعلمین را نیز حذف کرد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از " احمد خالد " یکی از کارکنان شبکه فلسطین للحوار گزارش کرد که فیسبوک روز سه شنبه گذشته مجددا صفحه شخصی این شبکه را مسدود کرده و تهدید به حذف نهایی آن کرده بود.

صفحه شخصی شبکه مذکور قبل از حذف بیش از یک میلیون دنبال کننده داشت اما اکنون دنبال کنندگان آن به بیش از 145 هزار نفر رسیده است.

وی تاکید کرد که هرگز تسلیم تلاش ها و اقدامات فیسبوک که همسو با سیاست های دشمن صهیونیستی صورت می گیرد نخواهیم شد و به هر شیوه ای به تلاش برای پیشبرد پروژه مقاومت و برملا کردن تجاوزات و جنایت های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین ادامه می دهیم.

لازم به ذکر است که دشمن صهیونیستی به ویژه پس از توافق اخیر با رژیم صهیونیستی به طور گسترده اقدام به حذف صفحات شخصی حامی مقاومت و کامنت های کاربران فلسطینی و فعالان حامی مقاومت کرده است که این اقدام همسو با سیاست ها و خط مشی دشمن صهیونیستی و در راستای سرکوب و مهار انتفاضه قدس انجام می گیرد.