۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

انتقاد یک نماینده از وضعیت بیمه‌ها

کد خبر : ۳۲۴۳۳۴
صراط: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع بیمه‌ها گفت: در این زمینه آشفتگی‌های بسیاری در کشور از نظر تنوع بیمه‌ای وجود دارد که این موضوع پذیرفته نیست و مشکلات بسیاری از جمله سواستفاده‌ها و هدر رفت منابع درآمدی را در بر خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت‌‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در مراسم بهره‌برداری و افتتاح دستگاه ماموگرافی بیمارستان ایزدی و همچنین بخش زایمان و سونوگرافی این بیمارستان گفت: اقدامات بسیار مؤثر و خوبی در حوزه بهداشت و درمان در استان قم رقم خورده که جا دارد از خدمات همگان به ویژه دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم قدردانی کنم.

وی بیان کرد: ما شاهد بودیم که در دوران دفاع مقدس کارهای درمانی پزشکان نه تنها در مراکز درمانی جنگ، بلکه در خط مقدم نیز با ایجاد اتاق‌های عمل صحرایی انجام می‌شد که در این عرصه شخص دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در عملیات‌های مختلف از جمله والفجر هشت و همچنین در بیمارستان شهید بقایی اهواز با روحیه جهادی خدمات گسترده‌ای را انجام دادند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: همان روحیه جهادی امروزه نیز در شخص وزیر بهداشت وجود دارد که شاهد اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان یکی از طرح‌های مهم دولت در کشور به همت ایشان و همکاران وی هستیم.

ذوالنوری گفت: در خصوص اجرای این طرح مشکلاتی که وجود دارد باید برطرف شود که از جمله آن‌ها منابع درآمدی پایدار است که به عنوان یکی از نیازهای طرح به شمار می‌آید.

وی بیان کرد: اینکه وزیر بهداشت دارای روحیه جهادی، مذهبی و بسیجی هستند امر بسیار مهمی است و با این روحیه و انگیزه نیز خدمات رسانی گسترده‌ای انجام داده‌اند و ما نیز آماده هرگونه حمایت هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت استان قم گفت: قم نباید از نظر مسائل درمانی عقب‌ماندگی داشته باشد و اقدامات خوبی نیز در حال انجام است که امیدواریم هر چه سریع‌تر این اقدامات گسترش و بر فضاهای درمانی قم افزوده شود.

ذوالنوری با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه بیوتروریسم گفت: در حال حاضر دشمن در این زمینه اقدامات گسترده‌ای را انجام می‌دهد که باید مراقب بوده و آمادگی کامل داشته باشیم.

وی افزود: بیماری‌های نوظهور بسیاری وجود دارد که باید برای مقابله با آن‌ها آماده باشیم و تلاش جدی داشته کنیم تا غافلگیر نشویم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع بیمه‌ها گفت: در این زمینه آشفتگی‌های بسیاری در کشور از نظر تنوع بیمه‌ای وجود دارد که این موضوع پذیرفته نیست و مشکلات بسیاری از جمله سوء استفاده‌ها و هدر رفت منابع را در بر خواهد داشت.

ذوالنوری تاکید کرد: موضوع یکسان‌سازی بیمه‌ها و ساماندهی آن امر مهمی است که باید ایجاد شود و تولیت و شورای عالی بیمه‌های درمانی بر عهده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باشد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز