۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
جاخالی دادن به روش دولت روحانی!

ترفند دولت برای سانسور صندلی‌های خالی در سخنرانی روحانی! +تصاویر

سایت رسمی ریاست جمهوری، تنها تصاویر چهره روحانی را به همراه چند تصویر دیگر که صندلی های خالی در آن کمتر دیده شودند به نمایش گذاشت و پایگاه اطلاع رسانی دولت هم برخی تصاویر مبهم از صحن عمومی را با رنگ پوششی متفاوت منتشر کرد!
کد خبر : ۳۲۴۳۳۶
صراط: رسانه های رسمی دولت حسن روحانی تصاویر مربوط به صندلی های خالی در سخنرانی رییس جمهور در نیویورک را ساسنور کردند.

به گزارش صراط، سخنرانی روحانی در آخرین روز اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برنامه ریزی شده بود و همین موضوع نیز ابهامات فراوانی را به دنبال داشت چراکه در روز پایانی، برخی از رهبران کشورها نیویورک را ترک می کنند.

با این حال، دولتی ها نه این موضوع را پذیرفتند و نه صندلی های خالی را نمایش دادند! صندلی های خالی، موضوعی بود که در دولت گذشته، بسیاری از اصلاح طلبان روی آن مانور کرده و آن را حتی مایه شرمساری کشور می دانستند!

با این سابقه، توجیه صندلی های خالی در سخنرانی روحانی برای دولتی ها دشوار بود؛ دلیل این موضوع عدم استقبال رهبران کشورها باشد یا برنامه ریزی عمدی برای موکول کردن سخنرانی روحانی به روز آخر، فرقی نمی کند؛ هر دو نوعی عمد در شنیده نشدن سخنان روحانی را نشان می دهد؛ موضوعی که دولتی ها در سه سال گذشته، عکس آن را تبلیغ کرده بودند.

به این ترتیب، سایت رسمی ریاست جمهوری، تنها تصاویر چهره روحانی را به همراه چند تصویر دیگر که صندلی های خالی در آن کمتر دیده شودند به نمایش گذاشت و  پایگاه اطلاع رسانی دولت هم برخی تصاویر مبهم از صحن عمومی را با رنگ پوششی متفاوت منتشر کرد!

ترفند دولت برای سانسور صندلی‌های خالی در سخنرانی روحانی! +تصاویر
(بالا) نمونه عکس منتشرشده در سایت رسمی ریاست جمهوری برای کمتر دیده شدن صندلی های خالی!

ترفند دولت برای سانسور صندلی‌های خالی در سخنرانی روحانی! +تصاویر
(بالا) نحوه پوشش تصویری سخنرانی روحانی در پایگاه اطلاع رسانی دولت با تصاویر آرشیوی و رنگ هایی برای سانسور!
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
۲۱
۵
سانسور چی آدم ... بوده....!