۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳

عذرخواهی فدراسیون آرژانتین از بارسلونا

فدراسیون فوتبال آرژانتین به دلیل صحبت های اخیر ادگاردو بائوسا، سرمربی تیم ملی این کشور در مورد مصدومیت لیونل مسی، از باشگاه بارسلونا عذرخواهی کرد.
کد خبر : ۳۲۴۳۸۴
صراط: فدراسیون فوتبال آرژانتین به دلیل صحبت های اخیر ادگاردو بائوسا، سرمربی تیم ملی این کشور در مورد مصدومیت لیونل مسی، از باشگاه بارسلونا عذرخواهی کرد.

به گزارش ورزش سه، مسی در دیدار چهارشنبه شب بارسا مقابل اتلتیکو مادرید که با تساوی 1-1 به پایان رسید، دچار آسیب دیدگی شد و زمین بازی را ترک کرد. باشگاه بارسلونا تایید کرد که این ستاره 29 ساله دچار کشیدگی عضلانی شده و برای سه هفته از میادین دور خواهد بود؛ مصدومیتی که او در دیدارهای اخیر آرژانتین در مقدماتی جام جهانی هم برایش دردسرساز شده بود.

اما بائوسا باشگاه بارسلونا را به سهل انگاری در مورد شرایط مسی متهم کرد و اعلام کرد که این باشگاه به اندازه کافی از کاپیتان آلبی سلسته مرقبت نکرده است.

اما اکنون فدراسیون فوتبال آرژانتین با عذرخواهی از باشگاه کاتالانی، تلاش کردند به بحران به وجود آمده پایان بدهند.

یوزپ ویوس، سخنگوی بارسا، به خبرنگاران گفت:" فدراسیون فوتبال آرژانتین با باشگاه بارسلونا تماس گرفت و به خاطر صحبت های سرمربی شان در مورد مصدومیت مسی عذرخواهی کرد.

ما می خواهیم تلاش کنیم تا مسی هرچه زودتر به میادین برگردد زیرا همانطور که لوئیس انریکه گفت، مسی یک سفیر جهانی برای فوتبال است."