۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

عارف: عذرخواهی مرتضوی دیرهنگام بود

رئیس مجمع نمایندگان تهران گفت: اظهارات رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل هشدار جدی به غرب به خصوص آمریکا بود که به تعهدات همه باید وفادار باشند.
کد خبر : ۳۲۴۴۱۴
عارف: عذرخواهی مرتضوی دیرهنگام بود
صراط: رئیس مجمع نمایندگان تهران گفت: اظهارات رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل هشدار جدی به غرب به خصوص آمریکا بود که به تعهدات همه باید وفادار باشند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان شهید کدخدایی در جمع خبرنگاران در ارزیابی از اظهارات رئیس جمهور در محل سازمان ملل، گفت: ‌صحبت‌های خوبی مطرح شد و در عین حال هشدار جدی به غرب و به خصوص آمریکا بود که باید همه به تعهدات خود وفادار باشند و همه برای اجرایی شدن برجام که یک تعهد بین‌المللی است تلاش کنند و این مسأله الگویی برای حل چالش‌های آینده بین کشورها باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین در پاسخ به سوالی درباره عذرخواهی مرتضوی، گفت:‌ این مسأله یک بحث اخلاقی است و ریشه در فرهنگ اسلامی ما دارد که اگر خطایی کردیم عذرخواهی کنیم. البته عذرخواهی منعی برای پیگیری‌های حقوقی و قضایی ندارد.

وی تصریح کرد: به نظرم این عذرخواهی دیرهنگام بود؛ در عین حال قابل تقدیر  است و می‌تواند الگویی برای موارد دیگر باشد.

عارف در ادامه در پاسخ به این سوال که گفته شد مرتضوی از مسائلی عذرخواهی کرد که زمانی تبرئه شده بود، اظهار کرد: دادگاه باید حرف آخر را بزند، قاضی که نیستیم، عذرخواهی نزد افکار عمومی قابل قبول‌تر است.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز