۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

قدردانی خانم بازیگر از مردم عراق

فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون و بازیگر نقش عمره همسر مختار در مجموعه تلویزیونی مختارنامه، پس از دریافت جایزه غدیر از مردم عراق قدردانی کرد.
کد خبر : ۳۲۴۴۹۶
صراط: فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون و بازیگر نقش عمره همسر مختار در مجموعه تلویزیونی مختارنامه، پس از دریافت جایزه غدیر از مردم عراق قدردانی کرد.

فریبا کوثری پس از دریافت جایزۀ جشنواره غدیر، به خبرنگار العالم گفت: خوشحالم که فیلم و سینما تا این اندازه می‌تواند برد داشته باشد و می‌تواند آدمها با فرهنگهای مختلف را با یکدیگر آشنا کند.

وی افزود: فیلم‌هایی مثل مختارنامه، رستاخیر و دیگر فیلمهای دینی که بر اساس نقاط مشترک ما با جهان اسلام هستند، سعی می‌کنند ما را به هم نزدیک کنند.

کوثری خاطرنشان کرد: در این جهان که ممکن است همه گونه تفرقه در آن به وجود بیاید، بسیار خوب است که بتوانیم از طریق دین اتحاد خود را داشته باشیم.

وی با قدردانی از مردم عراق گفت: از مردم این کشور تشکر می کنم که این فیلم را دیدند و این جایزه را دادند؛ فکر می کنم که اولین تشکر ویژه را باید از امام حسین (ع) داشته باشم که به من این فرصت را دادند که این نقش را بازی کنم. کسانی که نقش‌های تاریخی بازی می‌کنند باید انتخاب شوند و من معتقدم که نقش قسمت است، و این نقش قسمت من بود.