۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

جزئیات تصادف مرگبار پراید با شتر در ریگان

فرمانده پلیس راه ریگان - ایرانشهر گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با شتر در محور ریگان - ایرانشهر سه نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.
کد خبر : ۳۲۴۶۱۰
صراط: فرمانده پلیس راه ریگان - ایرانشهر گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با شتر در محور ریگان - ایرانشهر سه نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

مهران سعیدی امروز در گفت‌وگو با فارس در ریگان اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با شتر شب گذشته در محور ریگان - ایرانشهر سه نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

 وی بیان داشت: به دلیل عدم توجه راننده به جلو خودروی پراید به شتر برخورد می‌کند و موجب انحراف پراید می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه این محور یکی از محورهای پرتردد استان کرمان است و به دلیل وجود شتر در این محور رانندگان با احتیاط در این مسیر رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه ریگان - ایرانشهر تصریح کرد: این راننده که از سمت ایرانشهر به ریگان در حال حرکت بود در کیلومتر 32 شهرستان ریگان با شتر برخورد کرد.

به گزارش فارس، فرماندار ریگان با حضور در محل حادثه از نیروهای راهداری پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی برای پاک‌سازی به موقع محور ترانزیت ریگان - چابهار تشکر کرد.

امین باقری به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینکه شهرستان ریگان فاقد بیمارستان و پزشکی قانونی است، مجروحان و فوتی‌ها به 100 کیلومتری از مرکز شهرستان ریگان به شهرستان بم انتقال یافتند.

وی تاکید کرد: با توجه به ضرورت راه‌اندازی بیمارستان و پزشکی قانونی در این شهرستان تسریع در این دو مرکز از اولویت‌ها است.

ریگان تا مرکز کرمان 285 کیلومتر فاصله دارد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز