۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

اجبار سلفی در تاکسی در آمریکا +عکس

به تازگی طرحی در ایالت متحده آمریکا مطرح شد که رانندگان تاکسی موظف هستند قبل از سوار کردن مسافر از خود چندین سلفی بگیرد.
کد خبر : ۳۲۴۶۱۸
صراط: به تازگی طرحی در ایالت متحده آمریکا مطرح شد که رانندگان تاکسی موظف هستند قبل از سوار کردن مسافر از خود چندین سلفی بگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ایندیپندنت، قانون جدیدی برای رانندگان تاکسی های اوبر در ایالت متحده آمریکا مطرح شد که رانندگان موظفند قبل از سوار کردن مسافران، از خود سلفی بگیرند تا از خدمات نا مطمئن این شرکت جلو گیری شود.

قانون جدید برای رانندگان آمریکایی +عکس

اوبر یک سرویس آنلاین است. اپلیکیشن تلفن هوشمند به طور خودکار مسافرین را با نزدیکترین راننده مرتبط می‌سازد و موقعیت مسافر را برای راننده می‌فرستد. مشتریان از طریق اپ تلفن تقاضای سواری کرده و موقعیت رانندهٔ خود را ردیابی می‌کنند. رانندگان اوبر با استفاده از خودروی شخصی خود مسافرین را به صورت آنلاین پیدا کرده و به آن ها خدمات می دهند. اپ اوبر به طور خودکار کرایه را محاسبه کرده و پرداختی را به راننده منتقل می‌کند ولی این تکنولوژی مورد حملات شدید صنعت تاکسیرانی قرار گرفته‌ که آنان را به عملیات تاکسیرانی غیرقانونی، پایین آوردن قیمت و خدمات ناایمن متهم می‌کنند.

.لی حالا شرکت اوبر برای جلوگیری از خدمات ناایمن به کمک شرکت مایکروسافت قانون جدیدی برای رانندگان آنلاین اوبر وضع کرده است. رانندگان موظف هستند قبل از اینکه آنلاین شوند از خود سلفی گرفته و مدام در طول مسیر این عکس را تکرار کنند. یک نرم افزار تشخیص چهره به منظور بررسی هویت راننده نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی جدید "Real-time ID” به عنوان ابزاری مورد استفاده قرار می گیرد که از کلاهبرداری برخی رانندگان جلوگیری به عمل می آورد، ولی کاربران با استفاده از این ویژگی دیگر نمی توانند از یک اکانت مشترک استفاده کنند.

جو سولیوان، رئیس امنیتی اوبر در بیانیه ای گفت: " این تشخیص هویت تنها چند ثانیه به طول می انجامد و منجر به بالا رفتن امنیت این اپلیکیشن می شود.

نماینده شرکت اوبر در این باره می گوید: " اگر عکس راننده سه بار نتوانست از نظر هویتی شناخته شده و تایید شود، پروفایل آن راننده غیر فعال خواهد شد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز