۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

نتانیاهو با کلینتون هم دیدار کرد +عکس

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا دیدار و درباره توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 موسوم به «برجام» گفت‌وگو کرد.
کد خبر : ۳۲۴۸۲۵
صراط: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا دیدار و درباره توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 موسوم به «برجام» گفت‌وگو کرد.

به گزارش فارس، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بعد از دیدار با دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با رقیب وی از حزب دموکرات، هیلاری کلینتون دیدار کرد.

نتانیاهو با کلینتون هم دیدار کرد +عکس

طبق بیانیه‌ای که ستاد تبلیغات انتخاباتی خانم کلینتون بامداد دوشنبه منتشر کرده دو طرف در این دیدار درباره توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 موسوم به «برجام» رایزنی کرده‌اند.

طبق گزارش روزنامه جروزالم‌پست، یکی از دستیاران کلینتون گفته وی در این دیدار «اسرائیل قوی و پرتحرک» را برای آمریکا حیاتی خوانده است.

مطابق این گزارش ستاد انتخاباتی کلینتون تصریح کرد که گفت‌وگوی هیلاری کلینتون و نتانیاهو بر توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 متمرکز بوده است.

کلینتون در این دیدار متعهد شده «برای اجرا و اعمال توافق هسته‌ای با ایران همکاری‌های نزدیک با اسرائیل را ادامه بدهد.»

نامزد حزب دموکرات همچنین بر تعهد کشورش برای حمایت از راهکار دو دولتی جهت ایجاد سازش بین فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها تأکید کرده است.