۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

ناگفته‌های بازیگر "بادیگارد" از چند سال بیکاری‌

بازیگر فیلم "بادیگارد" وضعیت حال حاضر سینما را نامطلوب خواند و دلیل غیبت چهار ساله اش را مشکلات متعدد در این عرصه دانست.
کد خبر : ۳۲۴۸۲۸
صراط: محمود عزیزی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با میزان انتشار خبر تهیه کنندگی فیلم "دختر عمو، پسر عمو" را تکذیب کرد و گفت: این اخبار به اشتباه منتشر شده و من تنها در فیلم "پسر عمو، دختر عمو"، بازی کرده ام.

وی ادامه داد: فیلمبرداری این فیلم مدتی است که به پایان رسیده است. لوکیشن های فیلم اکثراً تهران و اطراف تهران بوده و تمامی مراحل فیلمبرداری به پایان رسیده است.

بازیگر فیلم "بادیگارد" در خصوص فعالیت های کنونی خود در سینما تصریح کرد: خدا را شکر فعلاً در هیچ کاری بازی نمی کنم و دلیل این امر این است که متاسفانه در حال حاضر کارهای خوبی وجود ندارد و اگر کار خوبی هم باشد که به ما نمی دهند.

عزیزی در همین راستا افزود: خودم نمی دانم دلیل این کار چیست اما به همین علت است که فعلاً چهار سال است که کاری نکرده ام. البته هیچ وقت توقعی از سینما نداشتم و همواره در تلویزیون کار می کردم.

بازیگر سریال ستایش خاطرنشان کرد: متاسفانه فقط نمی توان همه چیز را به مسائل مالی گره زد، شاید برخی از ما خوششان نمی آید و یا در راستای الویت های آنان نیستیم اما به هر صورت اتفاقی که افتاده این است که ما نیستیم و فقط همین را می توان گفت و اگر نه از دلیل این اتفاقات چیزی نمی دانم.