۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

کامیون، مادر و دختر لرستانی را زیر گرفت

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لرستان گفت: برخورد کامیون با عابران پیاده در یک روستای شهرستان رومشگان موجب کشته شدن مادر 45 ساله و دختر چهار ساله اش شد.
کد خبر : ۳۲۴۸۸۵
صراط: مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لرستان گفت: برخورد کامیون با عابران پیاده در یک روستای شهرستان رومشگان موجب کشته شدن مادر 45 ساله و دختر چهار ساله اش شد.


به گزارش ایرنا، حسینعلی رفایی افزود: طی تماس تلفنی با مرکز اپراتوری رومشگان مبنی بر تصادف کامیون با عابران پیاده در روستای عبدالبیگی واقع در محور پلدختر - اسلام آباد ، اکیپی از پایگاه دوراهی بازوند به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد: این حادثه موجب مصدومیت مادر و فرزندان دختر و پسر وی شد که به دلیل شدت جراحات وارده دختر خانواده در دم جان باخت.

رفایی افزود: مادر این خانواده نیز در حین انتقال به مرکز درمانی دچار مشکل قلبی و تنفسی شد و عملیات احیا برای وی بی نتیجه بود.

به گفته وی پسر این خانواده نیز که در اثر این حادثه مجروح شده بود ابتدا به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر و سپس به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لرستان اضافه کرد: همچنین صبح دوشنبه براثر برخورد 2 خودروی پراید و پیکان در جاده خرم آباد - بروجرد چهار نفر مصدوم و پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد اعزام شدند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز