۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

حمله زن جوان در لباس خواب به دزدان نیمه شب خانه اش

فیلم باور نکردنی از لحظه سرقت ۳ دزد مسلح از خانه یک زن منتشر شده که صاحبخانه سراسیمه دزدان را به رگبار بست.
کد خبر : ۳۲۴۸۹۸
صراط: سه سارق مسلح که ساعت ۴ صبح جمعه گذشته برای سرقت به منزل زنی در جورجیا، امریکا رفته بودند هدف گلوله های این زن شجاع قرار گرفتند.

صاحبخانه به محض اینکه متوجه حضور سارقان در منزل اش شد نیمه های شبدر حالی که لباس خواب بر تن داشته سراسیمه از اتاق خواب با تفنگ خارج شد و آنها را آماج گلوله های متعدد قرار داد. سارقان ۱۶ سپتامبر از طریق در جلوی منزل این زن با هدف سرقت پول نقد وارد این خانه شده بودند.

یکی از مردان برای فرار از تیررس گلوله های شلیک شده به سمت در شیشه ای واقع در خانه می دود، اما بر اثر جراحات وارده جسد وی توسط پلیس در قسمت در جلویی خانه یافت می شود.

دو سارق دیگر موفق به فرار از صحنه شده اند، اما مشخص نیست که آنها نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند یا خیر! سارق سوم که در صحنه جان باخته با نام "آنتونی لیکس” ۲۸ ساله از آتلانتا شناسایی شده است. این فیلم توسط اداره پلیس جهت شناسایی دو مظنون دیگر انتشار یافته است. زن صاحبخانه که به عنوان مدیر یک رستوران محلی مشغول بکار است همراه یک فرد دیگر در این خانه سکونت دارند. همچنین در این ویدئو نشان داده شده شوینده ها و تجهیزات مختص رستوران نیز در خانه وی موجود است.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز