۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

کرایه خودروهای لوکس در کیش +جدول

مناطق آزاد با توجه به شرایط خاص منطقه، با کرایه دادن خودروهای لوکس که طرفداران بسیاری دارد، درآمدهای میلیونی را نصیب خود می‌کنند.
کد خبر : ۳۲۴۹۳۱

صراط: مناطق آزاد با توجه به شرایط خاص منطقه، با کرایه دادن خودروهای لوکس که طرفداران بسیاری دارد، درآمدهای میلیونی را نصیب خود می‌کنند.

به گزارش میزان، در حالی که با شروع فصل پاییز و اتمام تعطیلات تابستانی از تب و تاب سفرها کاسته شده هنوز برخی از شهرهای ایران مسافر خاص خود را دارد و ان هم به علت داشتن تفریحات ویژه ای که مانند آن در شهرهای دیگر یافت نمی شود.
 
یکی از این مکان ها که جاذبه زیادی برای گردشگری دارد جزیره کیش است که در کنار مناطق تفریحی و گردشگری و بازارهای خرید متنوع پیست خوبی برای رانندگی با آخرین مدل خودروهای سال است، خودروهایی که صدای اگزوزشان سکوت و آرامش جزیره را برای دقایقی از بین می‌برد.

نکته قابل توجه این است که خودروهای موجود در جزیره برای مرفهین بی درد ساکن جزیره نیست و هر مسافری می تواند با پرداخت مبلغی لذت سواری با این خودروهای آخرین سیستم را بچشد و در خیابان های خلوت قانون مدار جزیره سواری کند.

کرایه خودروهای لوکس در کیش +جدول

در این میان شرایط خاصی برای دریافت این خودروها نیاز نیست تنها داشتن یک کارت ملی و مبلغ کرایه خودرو کفایت می کند و نکته قابل توجه اینجاست که این موسسه های کرایه خودرو، داشتن گواهینامه را ملزم نمی دانند ولی شروطی برای در اختیار گذاشتن خودروها می گذارند که مشتری را پشیمان می کند که در هنگام توقف خودرو توسط پلیس،جریمه و هزینه تمام ساعات خواب خودرو باید توسط مشتری پرداخت شود.

 در این جا از دریافت چک به اندازه مبلغ واقعی خودرو خبری نیست هر چقدر پول بیشتری پرداخت کنی لذت سواری با خودرو بهتری را تجربه میکنی که قیمت اجاره این خودروها از ۱۵۰هزار تومان برای ۱۲ساعت شروع و تا 600 هزار تومان ادامه دارد و هزینه کرایه برخی مدل های جدید به بیش از یک میلیون تومان می‌رسد.

کرایه خودروهای لوکس در کیش +جدول

این خودروها از فورد گرفته تا کیاسراتو به ترتیب گران‌ترین و ارزان ترین کرایه را دارند. درآمد یکی از این موسسه های کرایه اتومبیل روزانه از ۱۰میلیون تومان شروع و در ایام نوروز تا۳۰ میلیون تومان ادامه دارد و به گفته مسئول کرایه این خودروها تمام خودروهای موسسه یا مربوط یک شرکت خاص است یا اینکه یک نفر مالک تمام آنها است که با توجه به مبلغ کرایه در طول یک سال می‌توانند مبلغ کل ماشین را از اجاره به جیب بزنند.

 برخی شهرهای کشور باتوجه به ورود گردشگر راه‌های زیادی برای کسب درآمد پیش‌رو دارند که در این بین با توجه به سرمایه، ممکن است درآمد میلیونی را در کمترین زمان نصیب خود کنند.

جدول قیمت اجاره خودرو در جزیره آزاد کیش به شرح جدول زیر است:

کرایه خودروهای لوکس در کیش +جدول