۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

برگزاری جشنواره موسیقی باراک اوباما

اوباما رییس‌جمهور آمریکا جشنواره موسیقی و مجری‌گری برنامه «جنوب از جنوب لاون» با عنوان «جشنواره ایده‌، هنر و اقدام» را در کاخ سفید اجرا می‌کند.
کد خبر : ۳۲۴۹۹۵
صراط: اوباما رییس‌جمهور آمریکا جشنواره موسیقی و مجری‌گری برنامه «جنوب از جنوب لاون» با عنوان «جشنواره ایده‌، هنر و اقدام» را در کاخ سفید اجرا می‌کند.

به گزارش فارس، اوباما رییس‌جمهور آمریکا جشنواره و مجری‌گری برنامه «جنوب از جنوب لاون» با عنوان «جشنواره ایده‌، هنر و اقدام» را در کاخ سفید اجرا می‌کند. لئوناردو دی‌کاپریو و شارون جونز در این جشنواره با اوباما همکاری می‌کنند.

گاردین امروز اعلام کرد که باراک اوباما جزییات اولین فستیوال موسیقی‌اش را اعلام کرده است. لئوناردو دی‌کاپریو و شارون جونز نیز در افتتاحیه این جشنواره در سوم ماه اکتبر در کاخ سفید حضور خواهند داشت. این برنامه در همکاری با تهیه‌کنندگان برنامه «جنوب از جنوب غربی» در بخش چمن جنوبی کاخ سفید برگزار می‌شود.

برگزارکنندگان این فستیوال عنوان کردند که این برنامه برای کشف کسانی است که تغییری مثبت در کشورشان آمریکا ایجاد کنند و با شعار «ایده، هنر و اقدام و عمل» همراه است.

دراین جشنواره همچنین دی‌کاپریو مستند ساخته خودش با عنوان «قبل از طوفان» را که به معضل تغییرات آب و هوایی جهان می‌پردازد را در این رویداد به نمایش می‌گذارد و نیز با باراک اوباما گفتگوی زنده خواهد داشت.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز