۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

روز جهانی پاکسازی کوهستان در زاگرس+تصاویر

پاسداشت روز جهانی پاکسازی کوهستان به همت انجمن حامیان طبیعت زاگرس با پاکسازی کوهستان سروک انجام شد.
کد خبر : ۳۲۵۰۰۰
صراط: پاسداشت روز جهانی پاکسازی کوهستان به همت انجمن حامیان طبیعت زاگرس با پاکسازی کوهستان سروک انجام شد.

به گزارش فارس، یکی از انجمن‌ها و تشکل‌های فعال در زمینه زیست محیطی انجمن حمایت از طبیعت زاگرس است که هر هفته برنامه‌هایی در راستانی کمک به زنده ماندن طبیعت و فرهنگ‌سازی برای حمایت از طبیعت در زمینه‌های مختلف برگزار می‌کند.

به همین منظور هشتمین برنامه پاکسازی انجمن حامیان طبیعت زاگرس به منظور پاسداشت روز جهانی پاکسازی کوهستان و همچنین فراهم آوردن چشم‌انداز کوهستانی عاری از زباله توسط انجمن حامیان طبیعت زاگرس در جنگل‌های سروک از توابع شهر یاسوج برگزار شد.

امین عباسی عضو  هیأت مدیره این تشکل‌ مردم نهاد دوستدار طبیعت در گفت‌وگو با فارس گفت: تشکل ما شامل عده‌ای از جوانان دوستدار طبیعت است که بدون هیچ‌گونه چشمداشتی برای کمک به زنده ماندن طبیعت و بر جای گذاشتن این میراث گران‌ها و هستی‌بخش برای نسل آینده تلاش می‌کنند.

عباسی گفت: برنامه‌های هفتگی و به فراخور زمان و مکان توسط هیأت مدیره این تشکل در نظر گرفته می‌شود که امیدواریم برای فرهنگ‌سازی رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به کمک ما بیایند.

این دوستدار طبیعت افزود: در هفته گذشته نیز برنامه‌ای زیبا و فرهنگ‌ساز برگزار کردیم که طی آن یکی از اعضای هیأت مدیره و عضو انجمن حمایت از طبیعت زاگرس به همراه همسر، سالگرد ازدواج را با کاشت چند نهال بلوط در جنگل‌های اطراف شهر یاسوج جشن گرفتند که همه این برنامه‌ها تنها برای فرهنگ‌سازی انجام می‌شود.

وی از مسؤولان استانی خواست تا کار فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از تخریب و تصرف طبیعت را به تشکل‌های مردم‌نهاد واگذار کنند به شرطی که این تشکل‌ها در زمینه‌های مختلف حمایت شوند.

روز جهانی پاکسازی کوهستان در زاگرس+تصاویر

روز جهانی پاکسازی کوهستان در زاگرس+تصاویر

روز جهانی پاکسازی کوهستان در زاگرس+تصاویر

روز جهانی پاکسازی کوهستان در زاگرس+تصاویر