۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

طنز/ از کیش تا تالار وحدت با دونالد ترامپ

به قول آقای حیاتی، در ادامه توجه شما را به چند خبر کوتاه جلب می نمایم:
کد خبر : ۳۲۵۰۷۵
صراط: به قول آقای حیاتی، در ادامه توجه شما را به چند خبر کوتاه جلب می نمایم:

۱-  همزمان با پیوند مستحکم فرهنگ و صنعت و در پی به ثمر رسیدن یکی از شاهکارهای مدیریت کشور، «رنو تلیسمان» جدیدترین محصول رنو فرانسه در مراسمی در تالار وحدت تهران رونمایی و معرفی می شود! در این رابطه پیش بینی می شود که با رایزنی های انجام شده بین «وزارت ورزش و جوانان» و «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» تا پایان سال مسابقات دو صد متر با مانع در زیرپله سالن چارسوی تئاتر شهر و مسابقات پاور لیفتینگ در سالن اندیشه حوزه هنری برقرار گردد. همچنین دور از ذهن نخواهد بود که وزارت کشور از آمادگی کامل تالار بزرگ وزارت کشور برای فرود هواپیماهای بوئینگ و ایرباس خریداری شده خبر دهد.

۲-  ترامپ در دیدار با نتانیاهو اعلام کرد که در صورت پیروزی، با به رسمیت شمردن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، سفارت آمریکا در اسراییل را به شهر قدس منتقل می کند. وی که هنوز دقیقا مطلع نیست که برای انتخابات ریاست جمهوری چه کشوری نامزد شده است ادامه داد: «بنده در صورت پیروز شدن در انتخابات طرح شناسایی و سامان دهی کانگوروهای بی سرپرست و بدسرپرست در مراتع استرالیا، مدیریت کیفیت پشم شیشه در فنلاند و حذف حداقل دو صفر از واحد پول یک کشور ثالث (ترجیحا بولیوی) را به شدت پیگیری خواهم کرد.» پزشکان معالج آقای ترامپ ضمن ابراز اطمینان از سلامت روحی و جسمی ایشان، گرمای هوا، رطوبت و شدت وزش باد را از عوامل اصلی این سخنان برشمرده اند.

۳-  به گزارش کارشناسان دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ فقط ۱۵۲ روز به مدرسه می‌روند و ۲۱۴ روز را تعطیل  خواهند بود. کارشناسان با بیان این نکته که «سال تحصیلی ای که نکوست از اول مهرش پیداست» چیزی نیفزودند. به گفته سایر محققین این میزان از کار و تلاش برای افراد زیر هجده سال می تواند موجب بروز مشکلات قلبی-کلیوی-پانکراسی شده و کارکرد عضلات فوقانی را دچار اخلال نماید. گزارشگر ویژه حقوق بشر نیز از وارد آمدن این میزان فشار بر دانش آموزان با عنوان «نسل کشی» و «جنایت جنگی» یاد کرد و به شدت قول پیگیری داد.

۴-  یکی از پروازهای یکی از شرکت های هواپیمایی داخلی به مقصد کیش دچار تاخیر شد. علت این تاخیر راضی نشدن هیچ یک از مسافرین برای خروج از هواپیما بود. علت نیاز به خروج مسافرین، فروش چند بلیط اضافه در پرواز گزارش شده است.  مسئولین این شرکت به دلیل استقبال زیاد مسافرین از این پرواز تعدادی بلیط اضافه جهت نشستن مسافران در راهرو، صندوق عقب و باربند هواپیما در نظر گرفته بودند که با مخالفت خدمه پرواز، مسافران مجبور شدند مهربان تر بنشینند تا بلکه جا بشوند. البته این ترفند نیز کارساز واقع نشد و در نهایت چند تن از مسافران با استفاده از روش هایی مانند « هر کی تک بی یاره»، «سنگ، کاغذ، قیچی» و «از من به تو شماره» مجبور به ترک پرواز شدند. در پی این اتفاق مسئولین شرکت هواپیمایی مذکور از تعدادی از مسافرین به علت تقلب و جرزنی در قرعه کشی به مراجع ذیربط شکایت کردند.
منبع: مهر