۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

مار نیم متری قطار را متوقف کرد

خبرگزاری کیودوی ژاپن روز دوشنبه گزارش داد که جستجوی پلیس برای یافتن یک مار در قطار سریع السیر این کشور موجب توقف بی سابقه این قطار شد.
کد خبر : ۳۲۵۱۶۹
صراط: خبرگزاری کیودوی ژاپن روز دوشنبه گزارش داد که جستجوی پلیس برای یافتن یک مار در قطار سریع السیر این کشور موجب توقف بی سابقه این قطار شد.

به گزارش ایرنا، بعد از آنکه یک مسافر قطار سریع السیر توکیو- هیروشیما متوجه وجود یک مار در میان صندلی های کوپه این قطار شد، پلیس راه آهن این کشور در اقدامی نادر، ناگزیر به متوقف کردن قطار در ایستگاه «شیزاکو» شد.

این قطار به وقت شناسی دقیق در سطح جهان معرف است، به همین منظور پلیس مجبور شد پس از یک دقیقه توقف اضطراری قطار و اقدام سریع برای یافتن مار، آنرا به گونه ای به مقصد برساند که هیچ تاخیری در زمان تعیین شده ورود آن به ایستگاه مقصد احساس نشود.

شواهد حاکی است؛ این مار قهوه ای رنگ نیم متری گزندی به کسی نرسانده است زیرا سمی نبوده و متعلق به یکی از مسافران این قطار بود، اما در فراخوان پلیس برای یافتن صاحب اصلی آن، هیچ یک از مسافران برای مالکیت آن اظهار نظر نکرد چرا که حمل این قبیل حیوانات به غیر از پرنده های کوچک و ماهی در خودروهای جمعی ژاپن ممنوع است.

براساس این گزارش، پنج سال قبل نیز وجود یک مار یک متری غیر سمی هندوراسی در قطار سریع السیر کیوتو، موجب شده بود پلیس در اقدامی مشابه آن‌را به مدت پنج دقیقه متوقف کند، اقدامی که در ژاپن فقط برای وقوع زلزله های شدید اتفاق می افتد.
برچسب ها: مار قطار کیودو صراط