۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

رونمایی مقاومت فلسطین از دو موشک جدید

گردان‌های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین از جدیدترین موشک‌های خود رونمایی و تاکید کرد که این دو موشک از قدرت تخریب بسیار بالایی برخوردارند.
کد خبر : ۳۲۵۱۷۴
صراط: گردان‌های ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین از جدیدترین موشک‌های خود رونمایی و تاکید کرد که این دو موشک از قدرت تخریب بسیار بالایی برخوردارند.

به گزارش ایسنا، گردان‌های ناصر صلاح الدین، شامگاه دوشنبه یک رژه نظامی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه برگزار کرد و طی آن دو موشک جدید خود را به معرض نمایش گذاشت.

ابو عطایا، سخنگوی این گروه در کنفراسی خبری گفت که مقاومت فلسطین توانسته به رغم تمامی موانع و مشکلات و آثار و پیامدهای محاصره نوار غزه، موشک‌ها و سلاح‌های خود را ارتقا دهد.

وی افزود: این دو موشک به تبرک اسامی دو فرمانده شهید گردان‌های ناصر صلاح الدین "خالد" و "ابو عطایا" نامگذاری شده‌اند و از قدرت تخریب و ویرانگری بسیار بالایی برخوردارند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی این گروه گفت که این موشک‌ها در مقابل هرگونه تجاوز دشمن قدرتی بازدارنده خواهند بود و تمامی نهادها و تاسیسات راهبری و حساس دشمن صهیونیستی در تیررس این موشک‌هاست. البته او اشاره‌ای به برد دقیق این موشک‌ها نکرد.

صدها مبارز نقاب بر چهره شامگاه دوشنبه در این رژه نظامی شرکت کرده و سلاح ها و تجهیزات جنگی مختلف خود را نمایش دادند.

گروه های مقاومت فلسطین و در راس آن ها گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس بارها اعلام کرده‌اند که برای مقابله با اشغالگران همیشه در حال ارتقای موشک ها و تجهیزات نظامی خود هستند.

در جنگ 51 روزه در تابستان سال 2014، 11 هزار واحد مسکونی در غزه به طور کلی و 6800 واحد دیگر تا حدودی تخریب شدند و خسارت های بسیار زیادی به نوار غزه وارد آمد. همچنین زیرساخت های غزه نیز دچار خسارت های زیادی شد.