۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

بازداشت عامل انتشار شماره تماس در اینترنت

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با عنوان درج آگهی فروش خودرو اقدام به انتشار شماره تماس یکی از آشنایان سابق خود در یک برنامه اینترنتی کرده بود، در تحقیقات تخصصی پلیس فتا استان در اراک شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر : ۳۲۵۲۰۰
صراط: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با عنوان درج آگهی فروش خودرو اقدام به انتشار شماره تماس یکی از آشنایان سابق خود در یک برنامه اینترنتی کرده بود، در تحقیقات تخصصی پلیس فتا استان در اراک شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، مصطفی نوروزی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر ایجاد مزاحمت‌های تلفنی برای وی، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس مشخص شد، شماره تماس فرد شاکی در یک برنامه اینترنتی برای فروش خودروی شخصی‌اش بارگذاری شده است و افرادی بعد از آن برای خرید خودرو با وی تماس گرفته و باعث آزار و اذیت وی می‌شوند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس، متهم که از آشنایان سابق فرد شاکی بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار شد که در بازجویی‌های پلیس به ایجاد مزاحمت‌های تلفنی برای شاکی به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

 نوروزی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.