۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

واکنش طاهری به گزارش جنجالی برنامه نود

سرپرست باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز(سه‌شنبه) این تیم به اظهارات اخیر بهرام افشارزاده و گزارش برنامه نود واکنش نشان داد.
کد خبر : ۳۲۵۲۰۴
صراط: سرپرست باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز(سه‌شنبه) این تیم به اظهارات اخیر بهرام افشارزاده و گزارش برنامه نود واکنش نشان داد.

 به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر طاهری در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته هفتم، گفت: با توجه به زحماتی که کادر فنی و بازیکنان ما کشیدند، انتظار می‌رفت نتیجه خوبی بگیریم. باید از همه عزیزان تشکر کنیم. البته از ارزشهای سپاهان کم نمی شود.

وی افزود: بازی های این دوره از لیگ قشنگ‌تر از لیگهای قبل است و همه تیمها کار می کنند. این نشان می‌دهد که تیم ها سطح دانش خود را ارتقا می دهند و خروجی آن هم بازی های قشنگ است.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه آیا از نتایج تیم راضی بوده یا خیر، گفت: ما بد نبوده ایم. تازه اول فصل است. امیدوارم نتایج خوبی را در ادامه رقم بزنیم.

طاهری درباره صحبتهای بهرام افشارزاده علیه پرسپولیس و رقم هزینه شده این تیم، تاکید کرد: خواهش می کنم از این حواشی دوری کنیم. بعضی جاها دوستان گفته اند قراردادهای زیادی هست. به صراحت می گویم فقط یک قرارداد وجود دارد و آن هم در سازمان لیگ است. این چیز پیچیده ای نیست. به نظرم باید فضای فوتبالی را حفظ صیانت کنیم و بگذاریم قشنگی های فوتبال ادامه یابد.
وی درباره اینکه آیا وزیر پرسپولیسی است یا خیر، ، خطاب به خبرنگار مهر که با لبخند این سوال را پرسید، گفت: خودتان خندید دیگر!

سرپرست پرسپولیس درباره برنامه نود و اینکه حق باشگاه ها از بلیت فروشی متضرر می شوند، گفت: برنامه را ندیدم. از من نخواهید راجع به نظر دیگران نظر بدهم.

طاهری در خصوص احتمال واگذاری بلیت فروشی آزادی به باشگاه ها، گفت: شما یک مقدار جوان هستید. منظورم این است که اگر به ذهن‌تان رجوع کنید می بینید من از سال گذشته این مطلب را گفتم که اگر می خواهیم روند فوتبال ما صعودی باشد، باید اداره امور بازی ها توسط خود باشگاه ها باشد البته با الزاماتی که سازمان لیگ آن کشورها اعلام می کنند.

وی افزود: به جز دربی که تکلیفش مشخص است، سال گذشته بیشترین تماشاگر پرسپولیس در بازی با صبا بعد از درگذشت هادی نوروزی بود. پیش از آن آمار ما ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر بود. آن موقع من با تاج جلسه داشتم و گفتم اجازه بدهید طبقه بالای ورزشگاه رایگان شود که این اتفاق افتاد و آن موقع ورزشگاه پر شد.

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: شما دیدید بازی با استقلال خوزستان بالای ۷۵ هزار تماشاگر را به ورزشگاه آوردیم. بازی بعد هم با سپاهان در وسط هفته و در سرمای شدید بود که بالای ۸۰ هزارنفر هم آمدند و تاج هم تماس گرفت و تشکر کرد.

طاهری درباره قطع همکاری سامانه هواداری سازمان لیگ تاکید کرد: این را باید مسئولان فدراسیون درباره‌اش صحبت کنند.