۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴

برگزاری نخستین یادواره شهید رکن‌آبادی

نخستین یادواره شهید غضنفر رکن‌آبادی با عنوان سفیر مقاومت برگزار شد.
کد خبر : ۳۲۵۲۲۸
صراط: نخستین یادواره شهید غضنفر رکن‌آبادی با عنوان سفیر مقاومت برگزار شد.

به گزارش تسنیم، نخستین یادواره شهید غضنفر رکن‌آبادی با عنوان سفیر مقاومت عصر امروز (سه‌شنبه) به همت خانواده آن شهید در تالار سوره حوزه هنری و با حضور خانواده‌های شهدای منا، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت، مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی، سفیر فلسطین در ایران و جمعی از همکاران آن شهید برگزار شد.

در این مراسم صلاح الزواوی سفیر فلسطین در جمهور اسلامی ایران، امیر عبداللهیان مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، حسن قشقاوی مسئول پیگیری حقوقی شهدای فاجعه منا، خانواده‌های شهدای منا و جمعی از همکاران آن شهید بزرگوار حضور داشتند. 

در این یادواره که همزمان با ایام سالگرد فاجعه شهدای منا برگزار شد امیر عبداللهیان و صلاح الزواوی به عنوان سخنرانان این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رکن‌آبادی و دیگر شهدای فاجعه منا عملکرد عربستان سعودی در قبال فاجعه منا را مورد بررسی و نقد قرار دادند. 

مرثیه‌سرایی، پخش کلیپ‌هایی از شهید رکن‌آبادی و اعلام انزجار از عملکرد رژیم آل‌سعود در قبال شهدای فاجعه منا بخشهای دیگری از نخستین یادواره سفیر مقاومت بود.