۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹

بازداشت کدام مدیران ابتکار رسانه‌ای نشد؟

مأموریت حیدرزاده در محیط زیست استان تهران دوم یا سوم مهرماه به پایان رسیده و قرار است ناصر مهردادی مدیرکل محیط زیست مازندران طی مراسمی امروز جایگزین وی شود.
کد خبر : ۳۲۵۲۶۴
یار قدیمی «ابتکار» جایگزین حیدرزاده می‌شود
صراط: مأموریت حیدرزاده در محیط زیست استان تهران دوم یا سوم مهرماه به پایان رسیده و قرار است ناصر مهردادی مدیرکل محیط زیست مازندران طی مراسمی امروز جایگزین وی شود.

به گزارش فارس، مدتی است که خبرهای دستگیری مدیران و معاونان محیط زیست برخی استان‌ها رسانه‌ای شده است، خبرهایی که زیاد به مذاق ابتکار خوش نیامد و هیچوقت در مورد آنها اظهار نظری نکرد و نگفت چرا مدیرانی که با تصمیم کمیته انتصابات او انتخاب شده‌اند یکی پس از دیگری با مشخص شدن تخلفاتی مالی دستگیر می‌شوند.

هر چند خبر دستگیری برخی از مدیران  استانی محیط زیست منتشر نشد و شاید کسی جز کارمندان محیط زیست متوجه نشدند که در این سه سال برخی مدیران استانی محیط زیست بازداشت شدند از جمله این افراد مدیرکل سابق محیط زیست یکی از استان های شمالی کشور و مدیرکل سابق محیط زیست یک استان غربی کشور بود که سال گذشته به همراه معاونش بازداشت شد.

همچنین رئیس اداره (س) نیز از جمله افرادی بود که دو سال گذشته در سکوت کامل بازداشت شد و کسی در مورد علت بازداشت آنها چیزی نگفت، اخیرا هم رئیس اداره شمیرانات و معاون فنی و مشاور مدیرکل محیط زیست استان تهران بازداشت شدند.

آنگونه که شنیده می‌شود دومینوی این دستگیری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

پس از خبر دستگیری معاون فنی محیط زیست استان تهران و مشاور مدیرکل محیط زیست استان تهران زمزمه‌هایی در مورد استعفای حیدرزاده نیز شنیده شد که از سوی خودش تکذیب شد و مطرح کرد مدت مأموریت بنده در محیط زیست به پایان رسیده است و بنده نیروی شهرداری بودم و ممکن است به شهرداری برگردم.

مأموریت حیدرزاده در محیط زیست استان تهران دوم یا سوم مهرماه به پایان رسیده است و هم اکنون زمزمه‌های رفتن او به گوش می‌رسد و گویا قرار است ناصر مهردادی مدیرکل محیط زیست مازندران که از زمان مدیریت سابق ابتکار در زمان اصلاحات با او همکاری داشته است به تهران بیاید و طی یکی دو روز آینده جایگزین حیدرزاده شود.