۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

جلسه وزیر ارتباطات با مجلس لغو شد

وزیر ارتباطات قرار بود روز گذشته برای ارائه توضیح در مورد افزایش هزینه ثبت نام تلفن ثابت و مناقصات فیبر نوری در کمیسیون صنایع مجلس حاضر شود که به دلیل پس گرفتن سوال از سوی نماینده سوال کننده، واعظی نیز در کمیسیون حاضر نشد.
کد خبر : ۳۲۵۳۱۰
صراط: وزیر ارتباطات قرار بود روز گذشته برای ارائه توضیح در مورد افزایش هزینه ثبت نام تلفن ثابت و مناقصات فیبر نوری در کمیسیون صنایع مجلس حاضر شود که به دلیل پس گرفتن سوال از سوی نماینده سوال کننده، واعظی نیز در کمیسیون حاضر نشد.

به گزارش فارس، پرسش از وزیر ارتباطات در مورد افزایش هزینه ثبت نام تلفن ثابت و همچنین مناقصات فیبر نوری در دستور جلسه هفتگی کمیسیون صنایع قرار داشت اما با توجه به اینکه نماینده سوال کننده، پیش از برگزاری جلسه سوال خود را از واعظی پس گرفت، در نتیجه وزیر ارتباطات نیز در کمیسیون صنایع حاضر نشد و جلسه‌ای در این خصوص برگزار نشد.

مرتضی براری، معاون وزیر ارتباطات دیروز به فارس گفته بود: پور ابراهیمی نماینده مجلس 2 سوال از وزیر ارتباطات مطرح کرده که یکی درباره علت افزایش 5 برابری قیمت ثبت نام تلفن ثابت و دیگری درباره یکی از مناقصات فیبر نوری شرکت ارتباطات زیرساخت است.

جلسه عصر دیروز کمیسیون صنایع با حضور نعمت زاده، وزیر صنعت برگزار شد.