۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

سه فرمانده سعودی به هلاکت رسیدند

فرماندهان کمیته‌های انقلابی یمن اعلام کرد در ادامه عملیات‌های نیروهای یمنی 3 فرمانده ارتش سعودی در نجران به هلاکت رسیدند. رژیم سعودی با انتقال نیروهای ویژه خود به تعز در تلاش برای مقابله با پیشروی یمنی‌ها است.
کد خبر : ۳۲۵۳۱۱
صراط: فرماندهان کمیته‌های انقلابی یمن اعلام کرد در ادامه عملیات‌های نیروهای یمنی 3 فرمانده ارتش سعودی در نجران به هلاکت رسیدند. رژیم سعودی با انتقال نیروهای ویژه خود به تعز در تلاش برای مقابله با پیشروی یمنی‌ها است.

به گزارش فارس، «علی الهمذانی» یک فرمانده کمیته‌های انقلابی یمن اظهار داشت: نیروهای ویژه یمنی 2 خودروی ارتش سعودی را در عمق خاک عربستان هدف گرفته و سه فرمانده نظامی ارتش سعودی را به هلاکت رساندند.

وی با اشاره به ادامه عملیات مرزی نیروهای یمنی و شکست‌های متوالی ارتش سعودی در منطقه نجران گفت: نیروهای یمنی همچنان مرزهای کشورشان با سعودی را تحت سیطره دارند.

این فرمانده یمنی ادامه داد: نیروهای یمنی ضمن انهدام یک دستگاه تانک ارتش سعودی در نجران پادگان میدانی در شمال نجران را با گلوله های خمپاره در هم کوبیدند.

المهذانی تصریح کرد: نیروهای یمنی با تسلط بر پایگاه راهبردی نهوقه، شهر نجران را از جهات مختلف محاصره کرده اند.

بخش رسانه‌ای انصار الله یمن فیلم و تصاویر فرار نظامیان سعودی از پایگاه نهوقه را هنگام نزدیک شدن رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی به این پایگاه و آتش باران آنجا تا لحظه رسیدنشان به داخل پایگاه و سیطره بر آنجا را منتشر کرده است.

در این فیلم رزمندگان یمنی را در حالی که مقادیر زیادی سلاح و مهمات از داخل پایگاه به تصرف درآورده اند نیز نشان می دهد.

کشته و زخمی شدن 18 غیرنظامیان در بمباران شهر «سحار»

در همین حال در بمباران هوایی منطقه میفاع در شهر سحار استان صعده در شمال یمن هجده غیرنظامی که بیشتر آنها زن و کودک بودند کشته و زخمی شدند.

یک منبع محلی خبر داد: جنگنده های سعودی مناطق مسکونی را هدف گرفت که با کشته شدن 10 نفر و زخمی شدن هشت نفر دیگر همراه شد.

جنگنده‌های سعودی منطقه الحجله در رازح را نیز در پنج نوبت، منطقه القطعه در کتاف را در چهار نوبت و شهر قطابر را در 2 نوبت و آل مغرم در باقم را نیز یک نوبت بمباران کردند.

در ادامه حملات موشکی و توپخانه‌ای ارتش سعودی به نوار مرزی با یمن، منطقه آل مقنع در شهر منبه بمباران شد.

«حسین الحوثی»، یک فرمانده دیگر کمیته‌های انقلابی یمن نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا گفت: در پی شکست بزرگ تروریست‌های مزدور سعودی در استان تعز، عربستان نیروهای ویژه خود را برای کمک به آنها از طریق هوایی به تعز فرستاد.

وی با اشاره به تقلای عربستان برای حفظ اراضی تحت اشغال تروریست‌ها در تعز گفت: نیروهای ویژه عربستان برای کمک به حفظ تسلط مزدوران سعودی بر اراضی و جبهه‌های تعز و حمله به نیروهای یمنی به این استان اعزام شدند.

الحوثی آزادسازی استان تعز را ضربه محکم و دردناکی به پیکره عربستان خواند و گفت: سرویس‌های اطلاعات سعودی و امارات از اوضاع کنونی در تعز بسیار نگران هستند و از همین رو برای از دست ندادن این منطقه و ارسال کمک‌های لجستیک به تروریست‌ها تلاش می‌کنند.

این فرمانده یمنی تاکید کرد: به رغم حملات توپخانه‌ای کور تروریست‌ها در تعز نیروهای یمنی با پشتیبانی قبایل در حالی پیشروی بیشتر هستند.