۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

اتهام ناظم‌الشریعه به داور بازی روسیه

کد خبر : ۳۲۵۳۴۳
صراط: سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: داوری که دیدار ما مقابل روسیه را در مرحله نیمه نهایی جام جهانی قضاوت کرد طرفدار ژاپنی‌هاست و جالب این است که برای این بازی انتخابش کردند.

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شکست تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه اظهار داشت: متاسفانه محمد کشاورز در نیمه اول مصدوم شد که پس از آن در بازی ما تاثیر بسیاری گذاشت. ما فرهاد توکلی را به عنوان عقب‌گیر از دست داده بودیم و محمد کشاورز هم که بازیکن عقب‌گیر ماست مصدوم شد. به همین دلیل مجبور شدیم از محمدرضا سنگ‌سفیدی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در نیمه دوم وضعیت تیم بهتر شد و فرصت‌های زیادی را خلق کردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در هر صورت قسمت این بود که چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی همه اذعان داشتند که از بازی ایران لذت بردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص قضاوت داور قرقیزستانی یادآور شد:‌ داور قرقیزستانی قضاوت بسیار ضعیفی داشت. او طرفدار ژاپنی‌هاست که رئیس کمیته داوران هم به او زیاد بها می‌دهد. جالب اینجاست که او را هم برای این بازی مهم انتخابش کردند. پس از اینکه روسیه 5 خطا مرتکب شد داور مسابقه باید در چندین صحنه خطا اعلام می‌کرد که این کار را نکرد. در صحنه‌ای همه که محمد کشاورز مصدوم شد بازیکن روسی باید کارت قرمز می‌گرفت.

ناظم‌الشریعه افزود: برای رسیدن به قهرمانی باید امکانات کافی وجود داشته باشد. نمی‌توان الکی قهرمان شد. امکاناتی که تیم‌هایی مثل روسیه و اسپانیا داشتند قابل مقایسه با ما نیست. به هر حال امیدوارم شرایط در ادامه بهتر شود.

وی در خصوص دیدار رده‌بندی گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی برای بازی رده‌بندی آماده کنیم. اگر بتوانیم فردا به شهر کالی می‌رویم تا بازی آرژانتین و پرتغال را هم ببینیم. تلاش‌مان این است که در این 2-3 روز شرایط را برای بازیکنان به بهترین نحو ممکن فراهم کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص مصدومیت محمد کشاورز یادآور شد: کشاورز درد بسیار زیادی دارد و قطعا در بازی رده‌بندی او را در اختیار نخواهیم داشت. خدا را شکر می‌کنم که 2 دروازه‌بان به کلمبیا آوردم و این ریسک را کردم که بازیکنان بیشتری را به کلمبیا بیاورم وگرنه با مشکل روبرو می‌شدیم.