۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

حاشیه‌های سفر روحانی به قزوین

سفر رئیس جمهور به قزوین دارای حاشیه‌هایی بود.
کد خبر : ۳۲۵۳۷۱
صراط: سفر رئیس جمهور به قزوین دارای حاشیه‌هایی بود.

* دانش‌آموزان با لباس‌های متحدالشکل در مراسم استقبال از رئیس جمهور در قزوین حضور داشتند و در این مراسم سرودی توسط دانش‌آموزان اجرا شد که در نوع خود جذاب و بی‌نظیر بود.

* جایگاه ویژه خبرنگاران و ارائه خدماتی همچون در اختیار گذاشتن تلفن، اینترنت و سیستم‌های کامپیوتر در یکی از برنامه‌های استان قزوین رخ داد که برای نخستین بار نبود، چراکه در سفر رئیس جمهور این امکانات در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد که امید است در برنامه‌های دیگر هم شاهد ارائه این‌گونه خدمات باشیم.

* حضور تعدادی از روستاییان با لباس‌های محلی در این مراسم حضور داشتند که در نوع خود جالب بود و این روستاییان در پایان با آلات نوازندگی محلی خود به رئیس جمهور خیر مقدم گفتند.

* با وجود راه‌اندازی سامانه 111 همچنان بازار عریضه‌نویسان داغ بود و بسیاری از مردم برای نوشتن نامه از دیگران طلب کاغذ و خودکار می‌کردند.

البته در این میان برخی از عریضه‌نویسان هم از شلوغی استفاده کرده و در ازای دریافت وجه نقد برای دیگران خطاب به رئیس جمهور نامه می‌نوشتند.

* حضور بیش از 400 دانشجو و کارگر منتقد و تجمع اعتراض‌آمیز آن‌ها به سیاسیت‌های دولت با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «چرا وعده‌های 100 روزه انجام نشد؟»، «با فیش‌های نجومی چه کردید؟»، «از رکورد عبور کردیم؟»، «جوانان بیکارند وعده 100 روزه چه شد؟»، «1020 روز از 100 روز گذشت»، «کارگران دیروز، بیکاران امروز» جالب توجه بود که واکنش افرادی که خود را هوادار دولت معرفی می‌کردند هم برانگیخت.
منبع: فارس