۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

واکنش جالب حدادی به تجمع خوزستانی‌ها

فوق ستاره بسکتبال ایران و آسیا در مراسم قدردانی از ورزشکاران خوزستانی از آشنایی با ستاره‌های استانش ابراز خوشحالی کرد اما بسیاری از آنها را نمی‌شناخت.
کد خبر : ۳۲۵۵۴۱
صراط: فوق ستاره بسکتبال ایران و آسیا در مراسم قدردانی از ورزشکاران خوزستانی از آشنایی با ستاره‌های استانش ابراز خوشحالی کرد اما بسیاری از آنها را نمی‌شناخت.

به گزارش ورزش سه، خوزستانی‌ها آستین همت بالا زدند و از قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی‌ها همچنین قهرمانان آسیایی و جهانی قدردانی کردند.

حامد حدادی ستاره خوزستانی بسکتبال ایران و آسیا هم در این مراسم حاضر شد و در حاشیه آیین تجلیل گفت: این مراسم خیلی خوب بود زیرا ما ورزشکاران خوزستانی دور هم جمع می‌شویم و بیشتر یکدیگر را می‌شناسیم. من نیمی از این ورزشکاران استانم را ندیده بودم و علاقه مند بودم که آن‌ها را ببینم و امیدوارم چنین مراسمی هر ساله برگزار شود. گرفتن هدیه مهم نیست و همین که به فکر ورزشکاران هستند و از آن‌ها تقدیر می‌کنند، کار شایسته و خوبی است.

حدادی به خاطر آسیب دیدگی شش هفت هفته از بازی‌ها و تمرینات دور است اما سعی می‌کند زودتر به تمرینات برسد. سنتر پرآوازه ایرانی در لیگ چین بازی می‌کند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز