۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

یک بازی بدون تماشاگر در انتظار روستوف

سخنگوی اتحادیه فوتبال باشگاه‌های اروپا از احتمال محرومیت تیم روستوف روسیه از برگزاری یک بازی خانگی بدون تماشاگر در لیگ قهرمانان خبر داد.
کد خبر : ۳۲۵۶۲۱
صراط: سخنگوی اتحادیه فوتبال باشگاه‌های اروپا از احتمال محرومیت تیم روستوف روسیه از برگزاری یک بازی خانگی بدون تماشاگر در لیگ قهرمانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتشار فیلمی از وجود پوست موز در دقیقه 22 بازی تیم های روستوف و پی اس وی آیندهوون هلند در  چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در رسانه های روسی جنجال های جدیدی را به وجود آورده است.

سایت فوتبال هلند در رابطه با این اتفاق نوشته است: باشگاه آیندهوون مساله پرتاب پوست موز به درون زمین توسط هواداران روستوف را به یوفا اعلام کرد. هر چند پلیس های حاضر در ورزشگاه و روستوفی ها تلاش بسیار زیادی برای ممانعت از چنین کارهای انجام دادند. پیش از این رفتارهای تهاجمی هواداران تیم آزمون و عزت اللهی در بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برابر آژاکس آمستردام باعث شده بود تا یوفا یک قسمت ورزشگاه روستوف را در بازی برابر آیندهوون خالی بگذارد و فدور کوریاشوف، ملی پوش روسی این تیم را نیز با محرومیت سه جلسه ای مواجه کرد.

این سایت هلندی در ادامه خبر خود به نقل از سخنگوی رسمی یوفا نوشت: این موز می تواند برای تیم روستوف گران توجه شود. با توجه به اتفاقاتی که در گذشته توسط هواداران روستوف در بازی برابر آژاکس رخ داده بود این بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای باشگاه روسی رخ دهد. شاید باشگاه روستوف مجبور شود یک بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا پشت درب‌های بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار کند.