۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۹

شب زنده داری پرسپولیسی ها در شیراز

باغ ملی شیراز امشب میزبان طرفداران پرسپولیس است که از استانهای همسایه آمدند.
کد خبر : ۳۲۵۶۳۳
صراط: باغ ملی شیراز امشب میزبان طرفداران پرسپولیس است که از استانهای همسایه آمدند.

به گزارش مهر، با اینکه حدود ۱۰ ساعت تا آغاز رقابت دو تیم پرسپولیس تهران و قشقایی شیراز زمان باقی است اما حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران تیم پرسپولیس شب را در کنار ورزشگاه و یا پارک های نزدیک سر می کنند.

باغ ملی شیراز در کنار ورزشگاه حافظیه قرار دارد و امشب بازهم مانند چند سال قبل میزبان طرفداران تیم های بزرگ است که از استان های دیگر به شیراز آمدند.

در گوشه ای از باغ ملی خودرویی با پرچم قرمز ایستاده و چند جوان مشغول پیاده کردن اسباب داخل آن هستند که جوان چادر به دست در پاسخ به سوالی در خصوص دلیل حضور خود در شیراز گفت: از استان کهگیلویه و بویراحمد آمدید تا فردا صبح بتوانیم راحت وارد ورزشگاه شویم.

رضا لباف ادامه داد: ساعت حدود ۱ رسیدیم شیراز و استراحتی خواهیم کرد تا صبح زود برای خرید بلیط اقدام کنیم.

این طرفدار تیم پرسپولیس تصریح کرد: ۱۲ نفر در این پارک هستیم اما یک مینی بوس از دوستان به پارک آزادی رفتند.

در گوشه دیگری از باغ ملی شیراز تعدادی جوان هم مشغول فوتبال هستند که نوع گویش آنها نیز مشخص است که مسافر هستند، جوان دروازه بان به خبرنگار مهر، گفت: از بوشهر برای بازی فردا آمدیم.

حسین ندیمی ادامه داد: چند سال است که بازی پرسپولیس را از نزدیک ندیدم، شاید از آن موقعی که تیم های شیرازی از لیگ برتر رفتند.

وی یادآور شد: اگر مسئولین و حتی سرمایه داران استان بوشهر به عکر مردم بودند می توانستند با حمایت از یک تیم استان کاری کنند که جوانان برای دیدن یک مسابقه فوتبال چندین ساعت مسافرت نکنند.

ندیمی ادامه داد: استعداد فوتبال در بوشهر فراوان است اما هیچکس به دنبال کمک برای موفق شدن آنها نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۵ دو تیم پرسپولیس تهران و قشقایی شیراز در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم خواهند رفت.