۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

هنر شما جز برادری شهید باهنر چیست؟!

کد خبر : ۳۲۵۸۷۴
رونوشت : حسین شمسیان در کانال تلگرامی @H_shamsian نوشت: بارها گفته ام آن چیزی که امروز به نام «اصولگرایی» مطرح است،اسم بی مسمایی شده که به هیچ وجه نمی تواند جوانان پرشور حزب اللهی و انقلابی را نمایندگی کند و باید برای نسل نو اندیش،پرکار ،با سواد و پر همت امروزی،مرکزیتی هوشمند و پایبند واقعی به اصول و ارزش ها طراحی کرد.

این سخن گرچه به مذاق عده ای خوش نیامده ،اما حقیقتی انکار ناپذیر است و این مصاحبه ،سند روشنی بر این ادعاست.
 
جریانی که خود را پدر و بزرگتر مردم مومن و انقلابی می داند،در بزنگاه های خاص،اینچنین ماهیت متعامل خود را به نمایش می گذارد.

به برجامی که ثمره آن به اذعان دولتی ها«تقریبا هیچ»بوده و به فرموده رهبری «خسارت محض»نمره 16 دادن،نشان از ایستادگی بر سر اصول است !؟
هنر این شخص- و قبیل او- جز برادری با شهید باهنر یا عناوینی مشابه،چیز دیگری است؟

به نمایندگی از چه کسانی از معرفی و عدم معرفی کاندیدای انتخاباتی سخن می گوید؟!

از جانب چه کسی ماموریت دارد تا با عقب نشینی از انتخابات آتی و طرح انتخابات 1400 بذر یاس در دل مردم بنشاند!؟

اگر او همین حالا در تهران مستقلا و بعنوان خودش یا مثلا تشکیلات تحت مدیریتش(جامعه اسلامی مهندسین)کاندیدا شود،چند رای می آورد!؟

ظاهرا برای عده ای برخی مشهورات و مطرح بودن ها ،آنقدر ارزش دارد که می توانند بخاطرش با هرکسی معامله کنند و کنار بیایند .

نزد آنها، اصول و ارزش ها،به اندازه عکس اول شدن در فلان روزنامه هم ارزش ندارد .

آنها نمی خواهند باور کنند که روزگارشان گذشته و به زعم خودشان می کوشند با احیا سیستم پدر سالاری،همزمان هم حزب الله را مدیریت کنند و هم سرویس همه جانبه ای به باند ثروت و قدرت بدهند!

شاید فرمایش امام علی علیه السلام در خطبه 194 نهج البلاغه، وصف حال آنها باشد ،آنجا که می فرماید:«یتقارضون الثناء و یتراقبون الجزاء- از همدیگر تمجید و تعریف كرده و در انتظار پاداش و دستمزدند.»
هنر شما جز برداری شهید باهنر چیست؟!


مطالب خود را برای درج در ستون "رونوشت" پایگاه خبری تحلیلی صراط از طریق بخش کامنت های همین مطلب و یا آی دی تلگرام @rooneveshtserat ارسال نمائید.
نظرات بینندگان
اسفندیار رفیعی کشتلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵
۶
۲
باهنر در این انتخابات نقش ولایتی را احتمالا در قبال دریافت پست وزارت بازی میکند اما مردم این بی ..... فرصت طلب دوزیست را شناختند و انشاءالله کنا خواهند زد