۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
نقشه‌ای برای ماندن نکشیده‌ام

ناظم‌الشریعه: شنیدم می‌خواهند برکنارم کنند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت که در کلمبیا به خبر برکناری اش پی برده اما توجهی به آن نکرده است. وی همچنین اعلام کرد اگر در تیم ملی بماند،‌ تغییری در ترکیب کادرفنی ایجاد نخواهد کرد.
کد خبر : ۳۲۶۶۴۲
صراط: سرمربی تیم ملی فوتسال گفت که در کلمبیا به خبر برکناری اش پی برده اما توجهی به آن نکرده است. وی همچنین اعلام کرد اگر در تیم ملی بماند،‌ تغییری در ترکیب کادرفنی ایجاد نخواهد کرد.

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال اظهار کرد: قراردادم با تیم ملی تمام شده و قرار است بعد از تعطیلات جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کنم تا ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید. بیشتر قرار است در این جلسه درباره فوتسال صحبت کنیم و گزارشی در مورد عملکرد تیم ملی در جام جهانی ارائه خواهم داد. به هر حال مهم نیست چه کسی سرمربی باشد هر کسی که اهل کار باشد می‌تواند در این تیم کار کند. من هم نقشه‌ای برای ماندن نکشیده‌ام و باید ببینیم اصلا فدراسیون من را می‌خواهد یا نه.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره پیشنهاد برکناری او بعد از بازی با اسپانیا عنوان کرد: من به این مسائل توجه نمی‌کنم. هر کسی نظر خودش را دارد و نظرش هم برای خودش محترم است.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که آیا این پیشنهاد از جانب ترابیان مطرح شده است گفت: فکر نمی‌کنم ترابیان گفته باشد. اگر این اتفاق افتاده باشد خیلی عجیب است. من بعد از اینکه صعود کرده بودیم، از طریق خبرگزاری‌ها متوجه شدم که آقای تاج چنین صحبتی را مطرح کرده اما کار خودمان را می‌کردیم. به هر حال یک روزی آمده‌ایم و یک روزی هم می‌رویم.

علی صانعی سرپرست تیم ملی که در کارهای فنی نیز به ناظم‌الشریعه مشورت می‌دهد به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 21 سال انتخاب شده و قرار است در اولین دوره آسیایی نیز شرکت کند. ناظم‌الشریعه درباره جدایی صانعی از تیم ملی بزرگسالان و همچنین گفته مسئولان فدراسیون مبنی بر تقویت کادر فنی تصریح کرد: صانعی قطعا در کادر من خواهد ماند. در مورد تقویت کادر فنی نیز باید بگویم ما بهترین کادر را در حال حاضر داریم. همه مربیان در کنارم باتجربه بودند و مردانگی کردند و پشت سرم ایستادند. باز هم تاکید می‌کنم بهترین کادر ممکن را داریم اما با این حال همه چیز در جلسه با مسئولان فدراسیون مشخص می‌شود. اصلا شاید به من اعلام کردند تو را نمی‌خواهیم.

سرمربی تیم ملی در پایان در مورد پرداخت پاداش‌های پیروزی هر بازی در جام جهانی و همچنین پاداش مقام سومی در این مسابقه‌ها خاطرنشان کرد: آقای افتخاری دیروز با من تماس گرفت و گفت پاداش‌هایی که وزیر ورزش و جوانان به تیم ملی اختصاص داده هماهنگ شده و به زودی پرداخت می‌شود. اما در مورد پاداش تک بازی‌ها هنوز پاداشی پرداخت نشده است. آقای افتخاری خودش پاداشی را به کلمبیا آورد و به ملی‌پوشان پرداخت کرد. همه هم راضی بودند. البته این پاداش از سوی فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش نبود و نمی‌دانم افتخاری آن را از کجا آورد.