۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

السلام علیک یا علی اصغر +تصاویر

هم زمان با برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی کاربران شبکه های اجتماعی هم تصاویر کودکان را به اشتراک گذاشته و دلنوشته های خود را منتشر کردند.
کد خبر : ۳۲۶۹۶۱
صراط: هم زمان با برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی کاربران شبکه های اجتماعی هم تصاویر کودکان را به اشتراک گذاشته و دلنوشته های خود را منتشر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امروز و همزمان با نخستین جمعه از ماه پر برکت محرم، همایش شیرخوارگان حسینی درسراسر کشور در حال برگزاری است. در این مراسم جمع پرشوری از بانوان ایران زمین به همراه کودکان خود حضور دارند و در حالی که لباسی شبیه به لباس حضرت علی اصغر (ع) بر تن فرزندانشان کرده اند، آن ها را نذر یاری قیام امام زمان (عج) می کنند. این همایش به صورت همزمان در سایر شهرهای ایران و همچنین 41 کشور از جمله یمن، ترکیه، سوریه، پاکستان، روسیه نیز در حال برگزاری است. 

کاربران شبکه های اجتماعی هم تصاویر کودکان را با هشتگ های مختلف از جمله حضرت علی اصغر، شیرخوارگان حسینی، سربازان امام زمان به اشتراک گذاشتند و دلنوشته های خود را منتشر کردند.

کاربری نوشت: "گهواره خالی قنداقه خونین لایی لایی از سفر برگشته اصغر "

السلام علیک یا علی اصغر +تصاویر

کاربری نوشت:" تـــــا حـالا دیـدۍ،انـگـشـتـت رو میـزاری کف دست نوزاد چطوری محکم انگشتت رو میگیره؟ الهی شش ماه اباعبدالله الحسین همینجوری دستت رو بگیره تا تمام مشکلاتت برطرف بشه آمین. السلام علیک یا اباعبدالله الحسین"

السلام علیک یا علی اصغر +تصاویر

"یا علی اصغر شش ماهه ام بگو چه شد اینگونه میروی "بابا" نگفتی آرزویش در گلو نشست"

السلام علیک یا علی اصغر +تصاویر

کاربری نوشت: "السلام علیک یا علی اصغر"

السلام علیک یا علی اصغر +تصاویر


السلام علیک یا علی اصغر +تصاویر

یکی از عجیب ترین اخبار و باورنکردنی ترین مسائل این روزها که کمتر به آن توجه شده را بخوانید ببینید فرهنگ حسینی با اسرائیل و آمریکا و انگلیس چه کرده وحشت غرب از شیرخوارگان حسینی

دبیر مجمع جهانی علی اصغر(ع): "روزنامه «هاآرتص» با تیتر «بمب‌های خطرناک» به همایش شیرخوارگان حسینی پرداخت. این روزنامه نوشت: ایران در حالِ سربازگیری برای خود است. اخیرا نیز لایحه‌ای در پارلمان انگلستان برای منع برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در بریتانیا، با این بهانه که برگزاری این مراسم سبب ترویج خشونت در جوامع می‌شود تصویب شد.114 فیلم کوتاه علیه این همایش با پشتیبانی آمریکا ساخته‌اند. همایش شیرخوارگان حسینی به طور همزمان در اولین جمعه ماه محرم، 16 مهر، ساعت 9 صبح در سراسر جهان برگزار می‌شود.

شیعیان جهان ببینید اصغر شش ماهه ما چه می کند. بچه شيعه ها سجده ی شکر کنید که باب الحوائج شش ماهه ما، چنین سردمداران کفر در دنیا را به تلاطم انداخته.

السلام علیک یا علی اصغر +تصاویر


کاربری نوشت:"تو مضمون قشنگ کربلایی
که حتا بچه ها یاد توهستن
شدن نذر تو با پیراهن سبز
چه آروم پیش گهوارت نشستن
توی شیش ماه علی بودن چه سخته
تونستی مرد باشی مثل حیدر
مسیح کوچیک کرب و بلایی 
دیگه آروم بخواب ای جان مادر
زمین و زیرو رو کردی تو انگار
با دستای کوچیکت مرد میدون
بابا خونت رو پاشید روو به بالا
زمین از هیبت خون تو حیروون
مسیحای حسینی از دم تو
شده سر سبز روح خشک خونه
خدایا خونه هیچ شیعه ای از
صدای بچه ها خالی نمونه"
السلام علیک یا علی اصغر +تصاویر

کاربری نوشت:"شیرخواران حسینی هم‌اکنون صحن جامع رضوی

السلام علیک یا علی اصغر +تصاویر

کاربری نوشت:"مراسم شیرخوارگان حسینی امروز در سراسر کشور"

السلام علیک یا علی اصغر +تصاویر


نظرات بینندگان
حسین ناظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۵
۲
۰
صراط خیلی با حال بود این خبر در هیچ یک از سایتها این خبر را نشر نداده بودند که تو انجام دادی ولی چیزی که خیلی مهم اینه که آنها تمام کارها و اعمال معنوی مارا رصد کرده و دنبال میکنند اگر اندیشمندان ما بتوانند آنها را سبب خیر نمایند بهتر است و ما بتوانیم نتیجه معکوس آنها را یک حرکت مثبت برای خودمان ارزیابی کنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز