۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
با واکنش مبهم آشنا

احتمال کنار رفتن وزیر ارشاد قوت گرفت

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت که استعفای علی جنتی از وزارت ارشاد را نه رد می‌کند و نه تأیید. او در مورد جایگزینی خودش به جای جنتی هم همین پاسخ را داد. این واکنش عجیب ابهامات در مورد استعفا یا برکناری وزیر ارشاد را قوت بخشیده است.
کد خبر : ۳۲۷۸۶۷
صراط: مشاور مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت که استعفای علی جنتی از وزارت ارشاد را نه رد می‌کند و نه تأیید. او در مورد جایگزینی خودش به جای جنتی هم همین پاسخ را داد. این واکنش عجیب ابهامات در مورد استعفا یا برکناری وزیر ارشاد را قوت بخشیده است.

به گزارش صراط، اخیرا مدیرکل ارشاد قم پس از ماجرای کنسرت اخیر در این شهر، استعفا داده بود. ماجرای کنسرت در مشهد نیز دردسرهای زیادی را برای جنتی به همراه داشت. او پس از حواشی فراوان چندی پیش با درخواست آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مبنی بر عدم برگزاری کنسرت در این شهر موافقت کرد که با واکنش منفی حسن روحانی مواجه شد.

اکنون و پس از شایعات مربوط به استعفا یا برکناری وزیر ارشاد، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با تسنیم، در واکنش به برخی اظهارات مطرح شده مبنی بر استعفای علی جنتی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و تقدیم آن به رئیس‌جمهور گفت: من این مسئله را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده است متن استعفای آقای جنتی بر روی میز رئیس‌جمهور گذاشته شده است، اظهار داشت: قطعا اگر چنین باشد با شروع هفته به این موضوع رسیدگی می‌شود و رئیس‌جمهور نیز به تازگی از سفر بازگشته است.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور درخصوص احتمال جایگزینی‌اش به جای علی جنتی نیز گفت:‌ این موضوع را هم نه تایید می‌کنم و نه تکذیب.
نظرات بینندگان
خسرو گارس چی
|
Saudi Arabia
|
۱۵:۰۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
۳
۴
با سلام و احترام
1- احتمال کنار رفتن وزیر ارشاد قوت گرفت .......

آ2- قای آشنا مشاور فرهنگی محترم رئیس‌جمهور درخصوص احتمال جایگزینی‌اش به جای علی جنتی نیز گفت:‌ این موضوع را هم نه تایید می‌کنم و نه تکذیب........

نتیجه :
1- بر اساس ساده ترین قاعده ریاضی .....تایید ضربدر تکذیب = تکذیب ( منفی )
2- بر اساس ساده ترین خرده فرهنگی ایرانی : حالا که نه تایید می شود و نه تکذیب .........احتمالا ..... و حتما....... خبر هایی وجود دارد که در چند روز آینده به و قوع می پیوندد ؟؟؟؟

نکته : به لحاظ سیاسی ، سیاست باید پویا با شد و نه ایستا ....اما .......در کشور ما بیش از اندازه پویا است .

با تشکر - گار س چی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
۱۳
۸
ایشون بخاطر تصمیم گیری های غلتی که داشتند خیلی زودتر باید میرفتند.
معلوم نیست وزیر دولت هستش یا تندروها