۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴

تنبیه بدنی دانش‌آموز را روانه بیمارستان کرد+تصاویر

قیصر قادری دانش‌آموز دبستان ادیب روستای خیرآباد بمپور که توسط معلمش مورد تنبیه بدنی قرار گرفته بود به دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان ایران ایرانشهر بستری شد و تحت درمان قرار گرفت.
کد خبر : ۳۲۷۹۳۸
صراط: قیصر قادری دانش‌آموز دبستان ادیب روستای خیرآباد بمپور که توسط معلمش مورد تنبیه بدنی قرار گرفته بود به دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان ایران ایرانشهر بستری شد و تحت درمان قرار گرفت.

به گزارش فارس، قیصر قادری دانش‌آموز پایه پنجم دبستان ادیب روستای خیراباد بمپور که توسط معلمش مورد تنبیه بدنی شدید قرارگرفته بود به دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان ایران ایرانشهر بستری شد و تحت درمان قرار گرفت.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان از تنبیه معلم مربوطه خبر داد.

غلامرضا باقری با بیان اینکه این اقدام کار زننده و خارج از عطوفت بوده‌است، گفت: تمام مراحل قانونی این موضوع در حال پیگیری است و معلم خاطی به واحد تخلفات آموزش و پرورش استان معرفی شده است. 

این مسؤول ادامه داد: آموزش و پرورش در برخورد با این‌گونه موارد و مسببین تنبیه بدنی دانش‌آموزان سخت برخورد می‌کند چرا که این عمل زشت باعث زیر سؤال رفتن شخصیت فرهنگیان دلسوز و پرتلاش و دانش آموزان می‌شود.

وی بیان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز دستور داده‌اند این تخلف به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی شود و برخورد لازم با مدیر مربوطه به عنوان کسی که باید نظارت بر امر تربیت دانش اموزان می‌داشت و معلم خاطی به عنوان مسبب، صورت بگیرد.

باقری با بیان اینکه این حادثه در روز یکشنبه 18 مهرماه جاری رخ داده و هنوز این دانش‌آموز در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد، افزود: یک تیم از آموزش و پرورش به عیادت این دانش‌آموز رفته و بحث درمان آن را نیز به طور ویژه پیگیری می‌کنند.

تنبیه بدنی دانش‌آموز را روانه بیمارستان کرد+تصاویر

تنبیه بدنی دانش‌آموز را روانه بیمارستان کرد+تصاویر

تنبیه بدنی دانش‌آموز را روانه بیمارستان کرد+تصاویر