۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

آیا "جناب خان" از خندوانه حذف می شود؟

در گفت و گو با یکی از عوامل برنامه تلویزیونی "خندوانه" به پرسشی نظیر اینکه "آیا جناب خان از سری جدید "خندوانه" حذف می شود؟" و همچنین زمان پخش فصل چهارم این برنامه، پاسخ داده شد.
کد خبر : ۳۲۸۴۶۲
صراط: هومن رازدار مدیر روابط عمومی برنامه تلویزیونی "خندوانه" در گفت و گو با میزان گفت: در مورد محل تصویربرداری فصل چهارم برنامه "خندوانه" هنوز چیزی قطعی نشده و تهیه کننده و افرادی که در این خصوص تصمیم گیری می کنند، درحال انجام دادن پیگیری های لازم هستند.

وی ادامه داد: به امید خدا پخش سری جدید برنامه تلویزیونی "خندوانه" با فاصله اندکی پس ازماه صفر شروع می شود اما اینکه ضبط این برنامه پرمخاطب تلویزیونی از چه زمانی آغاز شود، به برنامه ریزی های تولیدی بستگی دارد.

وی با اشاره به تغییرات در فصل چهارم برنامه "خندوانه" خاطرنشان کرد: اخیراَ در مورد حضور داشتن یا حضور نداشتن "جناب خان" در سری جدید این برنامه، در رسانه ها صحبت هایی مطرح شده اما گمان نمی کنم در سری جدید این برنامه تغییر ویژه ای مانند حذف "جناب خان" رخ بدهد.

گفتنی است، چندی پیش در برخی رسانه ها صحبت هایی مبنی بر حضور نداشتن عروسک محبوب "جناب خان" در فصل چهارم برنامه تلویزیونی "خندوانه" مطرح شده بود که این موارد، تنها گمانه زنی های رسانه ای به نظر می رسد.