۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

نقشی که میترا حجار را دچار کابوس کرد

میترا حجار گفت: اگر فیلم «این زن حقش را می‌خواهد» مانع اسیدپاشی حتی یک نفر شود، نتیجه حضورم در این فیلم را گرفته‌ام.
کد خبر : ۳۲۸۶۵۵
صراط: میترا حجار گفت: اگر فیلم «این زن حقش را می‌خواهد» مانع اسیدپاشی حتی یک نفر شود، نتیجه حضورم در این فیلم را گرفته‌ام.

به گزارش ایسنا، در اکران افتتاحیه این فیلم که دوشنبه شب (26 مهر) در پردیس سینمایی کورش برگزار شد، میترا حجار در سخنانی با اشاره به نقش متفاوتش در این فیلم به عنوان یک قربانی اسیدپاشی اظهار کرد: برای نزدیک شدن به نقش تحقیقات وسیعی در این خصوص داشتم و مدت‌ها ذهنم درگیر این موضوع شده بود. شب‌های زیادی با این کابوس از خواب بیدار می‌شدم.

وی ادامه داد: متاسفانه بیشترین آمار اسیدپاشی به ایران و پاکستان تعلق دارد که امیدوارم فیلم «این زن حقش را می‌خواهد» در کاهش این آمار تاثیر بگذارد.

همزمان با حضور میترا حجار، جمعی از قربانیان اسیدپاشی نیز در کنار او بر روی سن حاضر شدند که یکی از آنها در سخنانی از تشکیل یک NGO برای حمایت از این افراد خبر داد.

ناصر شعبانی، تهیه‌کننده «این زن حقش را می‌خواهد» هم از حاضران خواست دیدن این فیلم را به دیگران توصیه کنند.

داود صبوری، مجری طرح و سرمایه‌گذار این فیلم نیز با اشاره به مشکلات ساخت این فیلم، رسیدنِ آن به اکران را طی کردن سه سالِ سخت عنوان کرد.

از حاضران در این مراسم می‌توان به کتایون ریاحی، سیروس الوند، منوچهر هادی، رضا شفیعی جم، افسر اسدی، محسن محسنی نسب، محیط طباطبایی، مینا جعفرزاده، گیتی معینی، شهره لرستانی، شقایق فراهانی، روزبه معینی، زهرا سعیدی، فرهاد ظریف، محسن مسلمان، رامین رضاییان و محسن طارمی اشاره کرد.

اکران «این زن حقش را می‌خواهد» ساخته محسن توکلی از شنبه آغاز شده است.