۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
اظهارات عجیب وزیر بهداشت:

روحانی در هیأت وزیران گفت در این هیأت هم جمعی دچار اختلالات خلقی هستند

وزیر بهداشت با کنایه غیرمستقیم به نظامیان، سخنرانان مذهبی، مداحان و روزنامه نگاران منتقد، آنها را سرداران حَرَم، عَلَم و قلم نامید و رفتار آنها را در افزایش اختلالات روانی مردم موثر دانست! او روایتی هم از اختلالات رفتاری در هیات دولت تعریف کرد.
کد خبر : ۳۲۸۷۴۱
صراط: سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در سی و سومین کنگره انجمن علمی روانپزشکی ایران اظهارات عجیبی را بر زبان رانده است.

به گزارش صراط، وزیر بهداشت با کنایه غیرمستقیم به نظامیان، سخنرانان مذهبی، مداحان و روزنامه نگاران منتقد، آنها را سرداران حَرَم، عَلَم و قلم نامید و رفتار آنها را در افزایش اختلالات روانی مردم موثر دانست!

او با بیان اینکه 25 تا 26 درصد افراد جامعه اختلال رفتاری دارند گفت: بخش از افرادی که اختلال روانپزشکی دارند مربوط به تصمیم‌گیرندگان کشور هستند و در جلسه هیأت وزیران بنده آمار اختلالات خلقی را در حضور آقای رئیس جمهور اعلام کردم و ایشان گفتند در این هیأت هم جمعی دچار این مشکل هستند.

بر اساس گزارش فارس، هاشمی گفت: اگر تصمیم‌گیرنده دچار اختلال شود بسیار بدتر است و خدا نکند که در کشور رئیس جمهور، وزیر، وکیل و یا هر مدیری دچار اختلالات روانپزشکی یا خلقی شود.

وی با تأکید بر اینکه مشکل جدی امروز ما در کشور خودشیفتگی است و این مسئله در همه رده‌ها وجود دارد، گفت: زمانی که خودشیفتگی به مسئولین کشور ختم شود وضعیت بدتر است چرا که این مسئله عدم آرامش و اضطراب و افسردگی به همراه دارد.

وزیر بهداشت گفت: خدا پدر آقای روحانی را بیامرزد که زمانی که مردم به آن رأی دادند آرامش در کشور برقرار شد و امروز دارای آرامش نسبی هستیم. همچنین امیدواریم آرامشی که اکنون وجود دارد آرامش قبل طوفان انتخابات نباشد و دوستان مسائل را رعایت کنند.

هاشمی تصریح کرد: خودشیفتگی مسئولان کار دست مردم می‌دهد در کشور ما هر کسی اظهار نظری دارد مثلاً‌ یکی سردار علم بوده، نوحه می‌خواند و رئیس‌جمهور و مسئولان را زیر سؤال می‌برد دیگری می‌شود سردار حرم و در همه حوزه‌ها اظهار نظر می‌کند؛ یکی نیز سردار قلم بوده و در همه حوزه‌ها حرفی دارد.

وی افزود: افرادی هم نیز بدون اطلاع در مورد تراریخته‌ها صحبت می‌کنند و این مسئله آرامش مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد البته این مسائل شایعاتی بوده که عمدتاً به غرض آلوده است.

وزیر بهداشت در بخش پایانی اظهارات خود گفت: امیدوارم سیاست‌گذاران، دولت، مجلس، خطبا، ائمه جمعه و هر کسی که در کشور تریبونی دارد زحمات شما روانپزشکان را زیاد نکند و اعصاب مردم را تحت تأثیر قرار ندهد،‌ تهمت نزنند، اضطراب را تحمیل نکنند و اگر آبی برای شما  نمی آورند کوزه را هم نشکنند تا شاهد کاهش اختلالات روانپزشکی باشیم.
نظرات بینندگان
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
۱۱
۱۰
همه بد هستند و روحانی خوبه!
مبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
۱۱
۷
آقای وزیر بداند که اینگونه صحبت کردن و با تعبیر سردار حرم و قلم و علم گروهی از جامعه را زیر سوال بردن بدترین شیوه بداخلاق و ایجاد اختلال روانی در جامعه است عزیزم یاد نداری حرف بزنی خو نزن چرا با حرفهای نپخته که بیشتر بوی پاچه خواری می دهد آرامش جامعه را بهم میزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
گويا بعضي ها با خود عهد كرده اند كه تا ...... رئيسشان را انجام ندهند خوابشان نبرد !!!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز