۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

اگر سرداران حرم نبودند «ناجی ملت ایران از زایمان خیابانی» الان چه‌کاره بود؟

«ناجی ملت ایران از زایمان خیابانی» که امروز همنوا با تکفیری‌ها سرداران حرم را نشانه گرفته، هیچ فکر می‌کند اگر این جان ‌برکفان نبودند، شاید الان چشم‌پزشک مخصوص «خلیفه داعشیان» بود؟
کد خبر : ۳۲۸۷۷۷
صراط: «ناجی ملت ایران از زایمان خیابانی» که امروز همنوا با تکفیری‌ها سرداران حرم را نشانه گرفته، هیچ فکر می‌کند اگر این جان ‌برکفان نبودند، شاید الان چشم‌پزشک مخصوص «خلیفه داعشیان» بود؟

به گزارش فارس، «ناجی ملت ایران از زایمان خیابانی» که ظاهرا انتقاداتش درباره ناسالم‌بودن روغن پالم باعث دلخوری رئیس جمهور شده و قرار شده، هیاتی از مالزی طی سفری به ایران سالم بودن پالم را تائید کنند، امروز در جمع روانپزشکان، سعی کرد با حمله به هر آنکس که دستش رسید از ائمه جمعه گرفته تا سرداران حرم و قلم و علم، خبط خود را جبران کرده و از رئیس خود دلجویی نماید.

اگر از هجمه به ائمه‌جمعه و سرداران قلم و علم چشم‌پوشی کنیم، معلوم نیست چرا هاشمی سرداران جان برکف حرم را که هزاران کیلومتر آن طرف‌تر برای امنیت ایران و ایرانی می‌جنگند را نشانه گرفته است. مدافعان حرم باید مواظب باشند از روبرو تیر تکفیر را نخورند و از پشت خنجر دوستان را.

یکی نیست از جناب قاضی زاده هاشمی بپرسد به راستی یک لحظه فکر کرده است اگر سرداران حرم نبودند الان به جای اینکه بیمارستان خصوصی‌ مجهز خود با درآمد روزانه صدها میلیون تومانی همزمان با وزارت را اداره کند، الان چه کاره بود؟ شاید چشم‌پزشک مخصوص «خلیفه داعشیان» و متعلقان!
نظرات بینندگان
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
۷
۱۰
... صراط اونجا ک توهین میشه ب ناموس مردم ایران لال میشی اسم طرف رو نمیاری اینجا ک سخن از حق میشه سعی میکنه با تشویش فکر مردم اینطور جا بندازی ک حرف ناروایی گفته شده ...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
۰
۱
درود
نویسنده مطلب
لطفا طوری مطلب نزنید که مردم فکر کنند اگر در سوریه نبودیم امروز داعش تهران بود!
خیر اگر هم در سوریه نبودیم داعش رو لب مرز نابود میکردیم و اتفاقا درس بهتری بهشون میدادیم تا دنیا یکبار دیگر شاهد اقتدار جمهوری اسلامی و جوانان قیورش باشه