۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

اقدام غافلگیرکننده ترامپ درآخرین مناظره +عکس

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در اقدامی غافلگیر کننده برای آخرین مناظرۀ پیش از انتخابات، قصد دارد برادر باراک اوباما را همراه خود به مناظره ببرد.
کد خبر : ۳۲۸۹۷۰
صراط: دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در اقدامی غافلگیر کننده برای آخرین مناظرۀ پیش از انتخابات، قصد دارد برادر باراک اوباما را همراه خود به مناظره ببرد.

به گزارش العالم، دونالد ترامپ، در آخرین مناظره با هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری، که قرار است در لاس وگاس برگزار شود، "مالک اوباما"، برادرِ ناتنی رئیس جمهور کنونی آمریکا، را به عنوان حامی خود به جلسۀ مناظره خواهد برد.

اقدامی غافلگیر کننده ترامپ درآخرین مناظره +عکس

به نوشتۀ خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، ترامپ با بیان این که برای دیدن مالک اوباما، لحظه شماری می کند، خاطر نشان کرد: "مالک اوباما از برادرش فهمیده تر است".

مالک اوباما که 58 ساله و کنیایی الاصل است، پیش از این اعلام کرده بود که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دونالد ترامپ رأی خواهد داد؛ زیرا از عملکرد باراک اوباما راضی نیست.

اقدامی غافلگیر کننده ترامپ درآخرین مناظره +عکس

باراک و مالک اوباما

شبکۀ سی.ان.ان، هدفِ ترامپ از دعوت مالک اوباما را تأثیرگذاری منفی بر هیلاری کلینتون ارزیابی و تاکید کرد: «ترامپ در مناظرۀ قبل نیز با دعوت از کسانی که بیل کلینتون را به آزارجنسی خود متهم می کنند، سعی کرد هیلاری را تحت فشار قرار دهد، اما نتوانست به نتیجه ای برسد».