۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

آخرین حکمی که فانی امضا کرد

با حکم وزیر آموزش وپرورش علیرضا ناصری به عنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب شد.
کد خبر : ۳۲۹۰۹۲
صراط: با حکم وزیر آموزش وپرورش علیرضا ناصری به عنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی اصغر فانی، عصر دیروز از وزارت آموزش و پرورش استعفا داد. او اما دو روز پیش از استعفا، عليرضا ناصری را به عنوان مدير عامل و عضو هيئت مديره صندوق ذخيره فرهنگيان منصوب کرد. دیروز هم خبر رسید که مدیرعامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان بازداشت شده است.

روابط عمومي وزارت آموزش وپرورش، متن كامل حكم وزير آموزش و پرورش برای علیرضا ناصری را چنین منتشر کرده است:

جناب آقاي دكتر علیرضا ناصری

در ميان عوامل مؤثر در ارتقاي كيفيت نظام آموزش و پرورش كشور، نيروي انساني و تقويت انگيزه‌هاي لازم براي بكارگيري دانش­ها و مهارت‌هاي كاركنان در راستاي تحقق اهداف سازماني اهميتي مضاعف را داراست و نقش صندوق ذخيره فرهنگيان كه با هدف سرمايه‌گذاري ذخاير اقتصادي فرهنگيان معزز تشكيل شده است در تقويت اين انگيزه بي‌بديل است.

بدين‌وسيله و با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنا‌ب‌عالي در بازار سرمايه و بنگاه‌هاي اقتصادي و با توجه به پيشنهاد مورخ 26/7/1395 هيأت مديره محترم صندوق، جنا‌ب­عالي را به عنوان مديرعامل و عضو هيأت مديره صندوق ذخيره فرهنگيان منصوب مي‌نمايم.

شفاف‌سازي رويدادهاي مالي و اطلاع­‌رساني كامل از عملكرد صندوق به فرهنگيان عزيز، رعايت دقيق قوانين و مقررات به ويژه قانون تجارت و تلاش براي كاهش هزينه‌هاي اداري و چابك‌سازي سازماني مورد تاكيد مي‌باشد.

توفيق روزافزون جناب‌عالي در انجام وظايف مندرج در اساسنامه صندوق با همراهي و همكاري ساير اعضاي محترم هيأت مديره و همكاران عزيز صندوق ذخيره را از خدوند منان مسئلت دارد.