۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

احتمال تغییر در حکم «فانی» +سند

قرار است اعضای هیئت مدیره نظر نهایی خود را در مورد حکم «فانی» برای «ناصری» با توجه به اینکه تعدادی از اعضا نسبت به این حکم معترض هستند طی چند روز آتی اعلام کنند چرا که بر اساس اساسنامه صندوق اعضای هیئت مدیره باید در این خصوص اظهار نظر کنند.
کد خبر : ۳۲۹۱۶۴

صراط: روز گذشته در خبری عجیب به یکباره اعلام شد که مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان تغییر کرده و علیرضا ناصری جایگزین سید شهاب‌الدین غندالی شده است.

به گزارش راه دانا، در حکم فانی برای ناصری آمده است که بدین‌وسیله و با توجه به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنا‌ب‌عالی در بازار سرمایه و بنگاه‌های اقتصادی و با توجه به پیشنهاد مورخ ١٣٩٥/٧/٢٦ هیأت مدیره محترم صندوق، جنا‌ب­عالی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب می نمایم.

این در حالی است که ظاهرا ناصری گزینه مد نظر همه اعضای هیئت مدیره نبوده و وزیر سابق آموزش و پرورش به نوعی در این انتصاب اعمال سلیقه کرده است.

بر همین اساس و با توجه به نغییرات صورت گرفته در وزارت آموزش و پرورش این احتمال وجود دارد که حکم رئیس جدید صندوق ذخیره فرهنگیان تغییر کند و فرد دیگری به جای ناصری منصوب شود.

قرار است اعضای هیئت مدیره نظر نهایی خود را در مورد حکم "فانی" برای "ناصری" با توجه به اینکه تعدادی از اعضا نسبت به این حکم معترض هستند طی چند روز آتی اعلام کنند چرا که بر اساس اساسنامه صندوق اعضای هیئت مدیره باید در این خصوص اظهار نظر کنند.

تصویر زیر نشان می دهد که در اساسنامه صندوق چه چیزی در خصوص انتخاب مدیر عامل آمده است:

احتمال تغییر در حکم «فانی» +سند