۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

قلعه نویی:یک اشتباه بچه گانه دروازه مان را باز کرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که دروازه تیمش در دیدار مقابل فولاد روی اشتباهی بچه‌گانه باز شده است.
کد خبر : ۳۲۹۱۹۱
صراط: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که دروازه تیمش در دیدار مقابل فولاد روی اشتباهی بچه‌گانه باز شده است.

به گزارش تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل فولاد خوزستان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم، اما متأسفانه روی اشتباهی بچه‌گانه دروازه‌مان باز شد. دو گل تیم حریف به اندازه 30 درصد هم موقعیت نبود، اما روی اشتباهات بچه‌گانه گل خوردیم. در نیمه دوم بازی خوب و شناوری ارائه کردیم که پس از آمدن کرار بهتر هم شدیم. تا می‌خواستیم شکل حمله به خود بگیریم، بازیکنان تیم حریف خود را روی زمین می‌انداختند. این دیدار باید بیش از هفت هشت دقیقه وقت اضافه می‌داشت که داور تنها چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. امروز روز خوب طالب‌لو بود.

وی درباره داوری دیدار تراکتورسازی - فولاد خوزستان نیز خاطر نشان کرد: تیم ما خیلی خوب بازی کرد، اما بررسی اشتباهات داوری را به کمیته داوران و آقای کامرانی‌فر واگذار می‌کنم. همان‌طور که دیدید من در پنالتی تیم حریف هم اعتراضی نکردم، اما داور 20 سوت زد که تیم ما را از آهنگ تاکتیکی خود انداخت. بعضی‌ها می‌خواهند با این حرکات، «فغانی» شوند، اما داوری را به شرایط بدی می‌رسانند. خود داور هم اعتراف کرد که در آن صحنه اشتباه کرد، اما امیدوارم آقای کامرانی‌فر به این بازی و مسابقه مقابل استقلال خوزستان حتماً رسیدگی کند.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که «چرا خط دفاعی تیم شما آشفته بود؟»، تصریح کرد: من به چنین چیزی اعتقاد ندارم. بازیکنان ما در کل دقایق بازی خوب بودند و مدافعان ما همه فرصت‌های تیم حریف را با برنامه دفع کردند. خط دفاع تیم ما در حد تیم ملی است، اما دو اشتباه بچه‌گانه آنها باعث شد گل بخوریم، به‌خصوص گل اول که خیلی خنده‌دار گل خوردیم. در این مسابقه به یاد ندارم اخباری عکس‌العملی نشان داده باشد.

خبرنگاری دیگری سؤالی پرسید مبنی بر اینکه چرا تراکتورسازی فقط از سمت راست نفوذ می‌کرد، که قلعه‌نویی در پاسخ به او گفت: هدف ما در این بازی، فشار آوردن از هر دو طرف بود، اما سعید آقایی در این دو بازی، از روزهای خوب خود فاصله گرفته و از شرایط آرمانی‌اش دور است. ما در گل اول از همه طرف به دروازه فولاد فشار آوردیم.

وی درباره عملکرد محمد ابراهیمی در این مسابقه تصریح کرد: ما از ابتدای فصل به او گفتیم در زمین هرکاری خواستی بکن، اما در این بازی به او دستور دادیم خیلی عقب نیاید. ابراهیمی در این بازی از خوب‌های تیم ما بود و نفوذ زیادی هم می‌کرد، هرچند در دیدار با سایپا خیلی خوب نبود.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که گل نکردن موقعیت‌های گل ناشی از استرس بالای بازیکنان است یا خیر، بیان کرد: ما در این بازی دو گل زدیم و هفت هشت موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم. بازیکنان تیم ما استرسی ندارند. تراکتورسازی بهترین خط حمله لیگ را دارد که نشان می‌دهد ما روی این مورد کار کرده‌ایم. حق ما مقابل سایپا، باخت بود اما در سایر مسابقات خوب بودیم و من از بازی شناور بازیکنانم راضی هستم. ما گل‌های تاکتیکی زیادی در این فصل زدیم. در این دیدار هم موقعیت‌ها را گاهی روی بدشانسی و گاهی روی درخشش طالب‌لو از دست می‌دادیم.

زمانی که خبرنگاری، از قلعه‌نویی درباره اخراجش از کنار زمین پرسید، قلیچ‌خانی مدیررسانه‌ای تراکتورسازی پاسخ داد: من کنار زمین بودم و سرپرست تیم هم آنجا حضور داشت. داور مسابقه به قلعه‌نویی گفت من اشتباه کردم و انسان هم جایزالخطاست، اما شما بروید بالا.

قلعه‌نویی نیز ادامه داد: امیدوارم کمیته داوران و دپارتمان داوری، این مسابقه را بررسی کنند. داور 10 تا 15 سوت عجیب زد که آهنگ تاکتیکی ما را از کار انداخت.