۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

دانشمندان با انجام بررسی‌های علمی دریافتند چرا کشتی‌ها و هواپیماها در منطقه‌ای موسوم به مثلث برمودا ناپدید می‌شوند.
کد خبر : ۳۲۹۴۳۵

صراط: دانشمندان با انجام بررسی‌های علمی دریافتند چرا کشتی‌ها و هواپیماها در منطقه‌ای موسوم به مثلث برمودا ناپدید می‌شوند.

به گزارش فارس، این طور که اسناد ثبت شده نشان می‌دهد، تاکنون بیش از 75 هواپیما و صدها کشتی در مثلث برمودا ناپدید شده‌اند و دانشمندان هم‌اکنون ادعا می‌کنند راز این اتفاق را کشف کرده‌اند.

مثلث برمودا در فضایی به وسعت 500 هزار کیلومتر در اقیانوس آتلانتیک شمالی واقع شده است و این طور که ادعا می‌شود، این نقطه از کره زمین برای قرن‌های طولانی کشتی‌ها و هواپیماها را در خود بلعیده است.

 راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

دانشمندان هم‌اکنون ادعا می‌کنند راز مثلث برمودا را کشف کرده‌اند و علت اتفاقاتی که در این نقطه مرگبار از کره زمین رخ می‌دهد را می‌دانند. بررسی‌های جدید نشان داده است ابرهای شش‌ضلعی این منطقه که توفان‌های مهیب با میانگین سرعت 275 کیلومتر در ساعت ایجاد می‌کنند، عامل اصلی اتفاقات مثلث برمودا محسوب می‌شوند.

 راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

بررسی‌ها نشان داده است این افنجارهای هوایی برای تشکیل توفان‌های مهیب به قدری قدرت دارد که می‌تواند درختان را بشکند، کشتی‌ها را غرق کند و هواپیماها را به داخل اقیانوس بکشد.

 راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

محققان در بررسی‌های بیشتر موفق به شناسایی ابرهای حجیمی شدند که در جزیره برمودا در نزدیکی این منطقه تشکیل می‌شوند و فضای 32 تا 88 کیلومتری اطراف مثلث برمودا را می‌پوشانند.

 راز مثلث برمودا برملا شد +تصاویر

دکتر «استیو میلر» متخصص هواشناس ماهواره‌ای در دانشگاه ایالتی کلورادو در این خصوص گفت: «ابرها در این منطقه به گونه‌ای هستند که هرگز نمی‌توان لبه‌های آنها را شناسایی کرد تا محل تشکیل این ابرها مشخص شود. در بیشتر موارد ابرها در این منطقه به صورت نامنظم پراکنده می‌شوند و عامل اصلی مرگبار بودن مثلث برمودا همین ابرها هستند».

مثلث برمودا هرآنچه که در ارتفاع 15 متری باشد را به طور کامل در خود می‌کشد و از نظر جغرافیایی بین جزیره باهاما و برمودا در کشور آمریکا واقع شده است. لازم به ذکر است نخستین بار «کریستوف کلمب» کاشف قاره آمریکا در سال 1492 میلادی در جریان عبور از این مسیر اعلام کرده بود که امواج عجیب را در آسمان این منطقه مشاهده کرده است.

نظرات بینندگان
محمد نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
۳
۱
هر کجا تونستین یک شش ضلعی رسم کردین آورین شما هم رکورد زدین
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
۲
۱
و اما در باره مثلث برمودا :: یکی از سیارات منظومه شمسی ما میدان مغناطیسی اش که از قطبین آن شروع می شود پنج ضلعی است که باعث ایجاد توفانهای بسیار شدید در آن شده است و می شود و این نوع مغناطیس در زمین و قسمت برمودا هم شکل گرفته است که باعث تشکیل توفانهای معروف در آمریکا میشود مانند همین طوفان اخیر که متیو نام داشت که منشا شکل گیری آن از همین میدان های مغناطیسی پنج ضلعی میباشد .
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
اون سیاره زحل هستش که یک طوفان عظیم قطبی شش ضلعی داره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۴
۲
خوب این که جواب نشد
حالا چرا در این نقطه چنین ابرهایی تشکیل میشود؟
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز