۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

راهکاری برای شناسایی مأموران قلابی

شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی به نام ماموران قرائت کنتور اطلاعیه ای صادر کرد.
کد خبر : ۳۲۹۴۶۲
صراط: شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی به نام ماموران قرائت کنتور اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی به نام ماموران قرائت کنتور و توزیع قبض این شرکت، مشترکان می‌توانند با ارسال کد درج ‌شده روی کارت شناسایی هولوگرام‌دار ماموران به سامانه 10001522 ضمن تایید هویت آنان، اطلاعاتی مانند نام، وظیفه‌ای که به عهده دارند و شرکتی که در آن مشغول خدمت هستند را دریافت کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است: در نظر داریم تصویر و مشخصات ماموران قرائت کنتور هر یک از مناطق را روی تارنمای آبفای استان تهران منتشر کنیم تا مشترکان بتوانند با مراجعه به آن، مامور قرائت کنتور و توزیع قبض محل سکونت خود را شناسایی کنند تا در مراجعه‌های بعدی در نظر داشته باشند.

در سال‌های گذشته عده‌ای با نام ماموران شرکت آب و فاضلاب، تهدیدهایی متوجه شهروندان کرده و تخلفاتی صورت داده بودند که سامانه پیامکی یادشده و پوشش هماهنگ ماموران از بروز چنین سوءاستفاده‌هایی جلوگیری می‌کند.
نظرات بینندگان
موسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
۱
۰
حالا به نظر شما مامور محترم آبفا تو این نیم ساعتی که من با اینترنت نسل جدید! دارم دنبال هویت ایشون می گردم پشت درمون وای میسته یا نه؟!!!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز